Ob Golfu R Variant in Focusu ST karavan, je Leon Cupra ST eden najbolj »vročih« karavanov. Hiter, zabaven in družini prijazen – to so značilnosti, ki se običajno izključujejo. In prav v tem je čar tega športnega karavana, ki je lahko zelo hiter na avtocesti, izjemno odziven na krajših razdaljah, s praktičnim in prostornim prtljažnikom ter vrhunskim 2,0-litrskim bencinskim motorjem s 300 KM, ki ga lahko brez predsodkov zapeljemo tudi na dirkaško stezo. Vse to ob razumni porabi in ceni vozila dostopni tudi navadnim smrtnikom. Kljub »vroči«, športni naravi lahko Leon Cupra ST ohranja družini prijazno potovalno udobje na daljših potovanjih ali pa se skladno s trenutnim navdihom voznika, ki izbere enega od razpoložljivih načinov vožnje: Comfort, Sport, Cupra in Individual, prelevi v nekaj povsem drugega. Ves športni potencial pride do izraza v načinu Cupra ali Individual, če ga zna voznik izkoristiti.

Leon Cupra ST je nastal na volkswagnovi tehnični osnovi. Z dolžino 4,54 m in 1,81 m širine jamči prostorno notranjost za štiri odrasle in za ta razred s 587 litri v osnovi nadpovprečno velik prtljažnik. Izrazitejši, vendar ne pretiran športni videz, poudarja sprednji del z novimi LED žarometi, izrazitejšimi odbijači, večjimi zračnimi režami, dvojni izpušni terminal in 19-palčna platišča. Športno notranjost izdajata oprijeta školjkasta sedeža, športni volan s kratkima prestavnima ročicama za obodom, za koga mogoče celo prekratkima za hitro prestavljanje, 8-palčni zaslon na sredini, nožna in stopalka za plin kovinskega videza. Torej, nič pretirano vpadljivega in v veliki meri skoraj idealen za družinskega očeta, ki se noče odreči športnim užitkom, ko je sam v vozilu.

Že po nekaj kilometrih, še posebno v načinu Sport, bo voznik po privlačnem zvoku in odzivnosti motorja »začutil« pravi značaj vozila. 300 KM je sicer težko sprostiti na naših cestah, če ne celo nemogoče, toda namen motorja ne dopušča dvomov. Prožnost in odzivnost zagotavlja tudi visok navor 380 Nm že od 1.500 vrtljajev naprej. Leon Cupra ST pospeši od 0 do 100 km/h v 4,9 s in doseže elektronsko omejenih 250 km/h. Štirikolesni pogon 4Drive v povezavi s 6-stopenjskim menjalnikom DSG omogoča dober oprijem. V hitrih zavojih se vključi tudi samodejna zapora diferenciala, ki odpravlja zoprn fenomen zanašanja ali podkrmarjenja. Vozniku je v pomoč še sistem proti naletu s prepoznavanjem pešcev in samodejnim zaviranjem, sistem za pilotirano vožnjo v gostem prometu, radarski tempomat in drugo. Skratka, Leon Cupra ST za družino in športne navdihe v znamenju 300 KM za dostopno ceno, malenkost več kot 34.000 evrov.

Komentiranje je onemogočeno