Karoq, druga modelska serija čeških športnih terencev, je štiri leta po prihodu na trg je doživela prvo osvežitev. Ne gre samo za sistematično izpopolnjen oblikovalski slog, temveč tudi trajnostne materiale, nove tehnologije in učinkovitejše motorje aktualne generacije EVO. Kot navaja Škoda, je bil Kodiaq leta 2020 in v prvi polovici leta 2021 globalno za Octavio drugi najbolje prodajani Škodin model. Kodiaq se predstavlja s svežim dizajnom, izboljšano aerodinamiko in novimi trajnostnimi materiali v notranjosti.

Svež, markantnejši videz, poudarjajo šesterokotna mreža hladilnika z vitkejšimi sprednjimi in zadnjimi lučmi ter aerodinamičnimi aluminijastimi platišči. K boljši aerodinamiki vozila in manjšim emisijam CO2 poleg aluminijastih platišč z aerodinamičnimi vstavki iz črne plastične mase prispevata tudi trikotna elementa ob zadnjem steklu in nov zadnji usmernik zraka. V notranjosti Škoda so nove sedežne prevleke, opcijsko iz trajnostnih materialov.

Karoq je opremljen z novimi tehnologijami, in sicer prvič s celostnimi matričnimi LED-žarometi ter razširjeno ponudbo asistenčnih sistemov. Med pomembnejšimi novostmi je vsekakor pet učinkovitih motorjev iz generacije EVO koncerna Volkswagen. Dva dizelska in trije bencinski agregati imajo razpon moči od 81 kW (110 KM) do 140 kW (190 KM). Bencinski motor 2.0 TSI z močjo 140 kW je na voljo ekskluzivno za Karoq Sportline in samo v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. Motor 2.0 TDI z močjo 110 kW je mogoče kombinirati s sprednjim ali štirikolesnim pogonom.

Tudi novi Karoq stavi na najbolj izrazite značilnosti znamke Škoda: velik notranji prostor, visoko raven praktične rabe in seveda na najboljše razmerje med ceno in kakovostjo. Trenutno je naprodaj v 60 državah po vsem svetu, proizvajajo pa ga na Češkem, Slovaškem, v Rusiji in na Kitajskem.