Po uspehu modela Enyaq Škoda lansira svoj drugi popolnoma električni SUV, imenovan Elroq. Gre za srednje velik SUV, ki meri 449 cm v dolžino, 188 cm v širino in 162 cm v višino, z medosno razdaljo 276 cm. Prazna masa vozila znaša 1.949 kg. Z začetno ceno 34.500 evrov v Italiji (predprodaja se prične 2. oktobra, prve dobave pa so predvidene v prvem četrtletju 2025), želi novi model ponuditi odlično razmerje med ceno in opremo v svojem segmentu.
Škoda Elroq je izdelana na preizkušeni MEB platformi skupine Volkswagen, ki se uporablja tudi pri drugih električnih modelih. To je prvi model, ki uporablja nov oblikovalski jezik znamke, imenovan Modern Solid, ki prinaša svež pogled na značilne oblikovne elemente Škode. Na primer, tradicionalno masko spredaj nadomešča t.i. Tech-Deck Face, črni sijoči panel, ki skriva radar in sprednjo kamero. Prvič se na pokrovu motorja ne pojavlja več klasični logotip s krilato puščico, temveč je nadomeščen z velikim napisom Škoda. Žarometi so oblikovani s tankimi linijami, na voljo pa so tudi z matrično LED tehnologijo. Zgornji segmenti žarometov delujejo kot dnevne luči in smerokazi, medtem ko so glavni žarometi nameščeni nekoliko nižje. Rahlo padajoča linija strehe se zaključuje s spojlerjem, kar prispeva k odličnemu količniku zračnega upora, ki znaša 0,26. K temu rezultatu pripomorejo tudi posebej optimizirana lita platišča, ki so na voljo v velikostih od 19 do 21 palcev.
Notranjost vozila odraža preprosto zasnovo in prostornost, kar je bilo vodilo oblikovalcev pri zasnovi kabine. Na osrednjem delu armaturne plošče se nahaja 13-palčni zaslon multimedijskega sistema, ki je standarden za vse različice. Čeprav večina funkcij deluje preko zaslona na dotik, ostaja tudi vrstica fizičnih gumbov za hitro upravljanje asistenčnih sistemov, načinov vožnje, parkirnih funkcij in klimatske naprave. Digitalna instrumentna plošča nudi vse ključne informacije vozniku in se lahko poveže z opcijskim zaslonom na vetrobranskem steklu s funkcijo razširjene resničnosti (AR).
Prtljažnik nudi osnovno prostornino 470 litrov, z zlaganjem zadnjih sedežev pa ga je mogoče povečati na 1.580 litrov. Škoda je znana po praktičnih rešitvah, kot sta dežnik v vratih ali strgalo za led, vgrajeno v vratca rezervoarja. Prtljažnik Elroqa vsebuje mrežo za shranjevanje polnilnega kabla pod pokrovom, ki ga je mogoče prilagoditi na polovično višino.
Škoda Elroq bo na voljo v štirih različicah: 50, 60, 85 in 85x. Osnovni model Elroq 50 ima zadnji pogon in baterijo s kapaciteto 52 kWh, ki napaja elektromotor s 170 KM moči in 310 Nm navora, kar omogoča domet več kot 370 km. Model Elroq 60 prav tako poganja zadnji motor, vendar ponuja 204 KM moči in 310 Nm navora, njegov domet pa presega 400 km, zahvaljujoč bateriji s kapaciteto 59 kWh. Najzmogljivejši model Elroq 85 ima baterijo s kapaciteto 77 kWh, zadnji elektromotor z močjo 285 KM in 545 Nm navora, kar omogoča doseg več kot 560 km.
Leta 2025 bo na trg prišla tudi različica Elroq 85x, ki bo imela dodaten elektromotor na sprednji osi in tako nudila štirikolesni pogon. Najzmogljivejši različici (85 in 85x) podpirata hitro polnjenje z enosmernim tokom do 175 kW, kar omogoča polnjenje od 10 % do 80 % v samo 28 minutah pod optimalnimi pogoji. Modela 50 in 60 podpirata polnjenje z enosmernim tokom do 145 kW oziroma 165 kW, s čimer dosegata enako stopnjo napolnjenosti v približno 25 minutah. Pri izmeničnem toku vse različice podpirajo polnjenje do hitrosti 11 kW.