Zaradi počasnejšega prehoda na elektriko Škoda prilagaja strategijo – klasični in hibridni modeli ostajajo v igri dlje, električnih pa vseeno ne bo manjkalo.
Avtomobilska industrija se sooča z nižjim povpraševanjem po električnih vozilih, kot so sprva pričakovali. Tudi Škoda, del koncerna Volkswagen, je zato delno spremenila svoje načrte in se odločila, da bo življenjsko dobo modelov z motorji z notranjim izgorevanjem (vključno s hibridi) občutno podaljšala.
Drugi prenovi za Kamiq in Fabio
Prvi rezultat nove strategije bo druga prenova modela Škoda Kamiq, ki je že bila posodobljena leta 2023. Namesto da bi jo kmalu nadomestil električni model Epiq, bo Kamiq ostala v ponudbi vsaj do leta 2030. Nova različica, napovedana za sredino leta 2026, bo prinesla preoblikovan sprednji del, prenovljeno notranjost in posodobljene motorje, med katerimi bo tudi blagi hibrid z robotiziranim dvosklopčnim menjalnikom.
Sočasno bo prenovljena tudi Fabia, s katero Kamiq deli osnovo. Namen je ohraniti oba modela v ponudbi še vsaj do konca desetletja.
Epiq in Vision 7S – električna prihodnost
Jeseni 2026 bo v prodajo prišla kompaktna električna križanka Škoda Epiq, dolga približno 4,1 metra in z dosegom do 425 kilometrov. Model bo zvest konceptu, ki ga je Škoda predstavila na salonu v Münchnu, s pričakovano začetno ceno okoli 25.000 evrov.
V prvi polovici leta 2027 bo sledil nov večji električni SUV, zasnovan na konceptu Vision 7S. Model bo dolg približno 4,9 metra, ponujal do sedem sedežev in imel pogon na zadnja ali v različici z dvema motorjema tudi na vsa kolesa. Ocenjeni doseg bo presegel 700 kilometrov.
Karoq in Octavia ostajata dlje kot pričakovano
Model Karoq, ki naj bi ga nadomestil električni Elroq, bo prav tako dobil novo priložnost. Trenutna generacija bo ostala v prodaji do konca leta 2026, medtem ko bo prenovljena različica luč sveta ugledala v drugi polovici 2027. Posodobitev bo obsegala novo tehnologijo, napredne asistenčne sisteme in najnovejši informacijski vmesnik. Na voljo bodo mild-, full- in plug-in hibridne različice, medtem ko so dizelske še pod vprašajem.
Podobno pot bo ubrala tudi Octavia – ikonični model znamke bo doživel že tretji večji prenovljeni cikel. Nova generacija bo prinesla osveženo zunanjost, izboljšano digitalno opremo in hibridne pogone. Prenovljena Octavia bo predstavljena leta 2028, v popolnoma električni različici pa leta 2030, ko naj bi prvič uporabila novo platformo SSP skupine Volkswagen.