Skupina Renault s svojima znamkama Renault in Dacia je proces digitalizacije poprodajnih aktivnosti v Sloveniji pričela v letu 2018 z uvedbo storitve transparentne ponudbe stroškov servisa. Storitev, poimenovana »Spletna ponudba«, kupcu prinaša prednosti, kot sta vpogled v stroške vzdrževanja in rezervacija servisnega termina iz domačega naslonjača. Zdaj se digitalizacija širi na vse aktivnosti, vezane na prodajo novih in rabljenih vozil ter postopke njihovega servisiranja. Renaultovi znamki želita tako modernizirati, poenostaviti ter izboljšati vsakdanje delovne procese za prodajno-servisno mrežo. Na ta način želijo obenem izboljšati zadovoljstvo kupcev. Digitalizacija ponuja tudi nove poslovne priložnosti, saj se lahko prodajno-svetovalna dejavnost nemoteno izvaja tudi izven prodajnih salonov. V servisnih aktivnostih bo največji adut sprejem kupca in prevzem vozila izven servisa. Z vsemi aktivnostmi želita Renault in Dacia poenostaviti delovne procese v prodajno-servisni mreži ter izboljšati nakupno izkušnjo ter zadovoljstvo kupcev.

 

V prodaji novih vozil znamki Renault in Dacia modernizirata celovito nakupno izkušnjo z uvedbo uporabe tabličnega računalnika, kjer bo prodajni svetovalec, zahvaljujoč integraciji celotnega procesa v eno samo orodje, lahko pripravil vso potrebno dokumentacijo za kupca. Pogodbo za izposojo testnega vozila bo lahko pripravil ter jo skupaj s kupcem elektronsko podpisal kar poleg testnega vozila. Sestavljeno personalizirano komercialno ponudbo bo kupec takoj prejel v svoj e-poštni predal. Tudi kupo-prodajno pogodbo in zapisnik ob izročitvi novega vozila bo na koncu mogoče podpisati elektronsko ter ju poslati na e-poštni naslov kupca.

Renault in Dacia svojo ponudbo za kupce v letu 2020  nadgrajujeta s popolnoma spremenjenim procesom sprejema kupca v servis. Papirnate dokumente bodo nadomestili tablični računalniki, s čimer bo postal postopek za svetovalca storitev in kupca vedno bolj enostaven, pa tudi hitrejši in preglednejši.

V naslednjem letu bosta Renault in Dacia nadgradila program sprejema vozila z možnostjo prihoda na kupčev dom, v njegovo službo ali kam drugam. V tem primeru bo kupec vnaprej rezerviral termin in v tem času bo nekdo iz koncesije vozilo prevzel na kupčevi lokaciji. Na domačem dvorišču bosta skupaj opravila standardni proces za prevzem vozila, podpisala dokumente, kupcu pa bo po opravljenem servisu vozilo vrnjeno na isto mesto.

Glavna prednost sistema MPO je v tem, da združuje več orodij v eno samo oziroma bere podatke iz vseh sistemom. Tako lahko dostopa tudi do podatkov o zalogi nadomestnih delov in kataloških številkah. Za pregledno napovedovanje stroškov servisnih posegov brez neprijetnih presenečenj poskrbi paketna ponudba storitev in izdelkov s fiksnimi cenami. S tem izginja človeški faktor možnosti napake, saj sistem ne bo spregledal nobenega posega