Stellantis se trenutno sooča z izzivi, ki so se zaostrili po odstopu generalnega direktorja Carlosa Tavaresa in spremljajočih polemikah. V iskanju ponovne podpore italijanske javnosti je skupina pripravila edinstven oglaševalski spot, s katerim poudarja svojo zavezanost italijanskim koreninam in proizvodnim obratom.

Oglas združuje blagovne znamke Fiat, Alfa Romeo, Lancio in Maserati v enotnem sporočilu, ki odraža ponos, tradicijo in inovativnost – vrednote, ki simbolizirajo Italijo. Videoposnetek je bil najprej objavljen na platformi YouTube, kasneje pa predvajan na glavnih nacionalnih televizijskih omrežjih. Spremlja ga pesem Angela Branduardija “Si può fare”, ki s svojo čustveno noto poudarja pomen zgodovinskega in tehnološkega dosežka.

Stellantis je z oglasom predstavil tudi dolgoročen načrt za proizvodnjo vozil v Italiji do leta 2032. Ikonični Fiat 500 bo še naprej proizvajali v tovarni Mirafiori, kjer bo nastala tudi njegova hibridna različica, medtem ko bo Panda ostala v Pomiglianu d’Arcu do leta 2030, nato pa bo prostor za novo generacijo modela. Ducato bo v tovarni Atessa še naprej uspešno izdelovali, vključno z njegovo električno različico. Proizvodnja Stelvia in Giulie bo ostala v tovarni Cassino, kar potrjuje Stellantisovo zavezanost športnim modelom z bogato dediščino. Znamka Lancia bo do leta 2026 lansirala novo serijo, ki jo bodo izdelovali v tovarni Melfi, kar pomeni pomemben korak k revitalizaciji legendarne blagovne znamke. Hkrati se bo tovarna v Modeni preoblikovala v globalno središče za vrhunsko ponudbo Maseratijevih modelov, s poudarkom na razkošju in visoki zmogljivosti.

S tem obsežnim načrtom Stellantis ne samo potrjuje svojo zavezanost italijanski avtomobilski industriji, ampak hkrati poudarja pomen ohranjanja kulturne in tehnološke dediščine v svetu avtomobilizma.