Potem ko sta Peugeot in Citroën modeloma Rifter in Berlingo namenila samo električne motorje, se Stellantis vrača nazaj in jima dodaja tudi dizelske in bencinske motorje.

Kot kaže načrti proizvajalcev avtomobilov ne gredo vedno v željeni smeri električne mobilnosti. Tega se zaveda tudi Stellantis, ki se je pri Peugeotu Rifter, Citroenu Berlingo, Fiatu Doblòju in Opel Combu s life odločil samo za elektriko. Zdaj očitno zaradi slabe prodaje pri tem avtomobilskem gigantu niso več tako prepričani in odločili so se, da bodo ta napačen korak popravili s prihodom dizelske in bencinske različice v Nemčijo in v prihodnje pričakujemo tudi v Italijo, kjer imajo električni avtomobili veliko nižjo stopnjo povpraševanja.

V nemškem ceniku za Citroën Berlingo, posodobljenem lani 8. marca, so torej različice z bencinskim PureTech s 110 KM ter dizelskima BlueHDi s 110 in 130 KM. Enake motorje najdemo tudi na ceniku Peugeota Rifter, posodobljenem 21. marca, nemški mediji pa so prepričani, da bodo motorji z notranjim izgorevanjem kmalu na voljo tudi pri modelih znamk Fiat in Opel.

 

Posledica vrnitve dizelskih in bencinskih motorjev pri vozilih Citroen in Peugeot multispace je povzročil padec cen. Berlingo, ki se je z električnim motorjem s 136 KM začel pri 36.940 evrih, se zdaj s 24.890 evri bistveno cenejši. Za nakup Peugotovega E-Rifterja je treba odšteti najmanj 38.440 evrov, bencinski Rifter pa 26.390 evrov. Dizelski različici se začneta pri 26.090 oziroma 27.590 evrih.