Jimny je zadnji predstavnik dinastije mini terenca v pravem pomenu besede, tako po velikosti kot zmogljivostih, nastalega leta 1970. S prenovljenim videzom in brezčasnim dizajnom, ki še bolj poudarja zlasti oglat prednji del in zadek z rezervnim kolesom na vratih, nehote na prvi pogled prikliče primerjavo z ameriškim Jeepom. Tudi upa si skoraj povsod tja, kamor gre njegov ameriški vzornik. Ne glede na skromne zunanje mere z dolžino 3,65 m, širino 1,65 m in višino 1,73 m, ohranja že od vsega začetka štiri brezkompromisne lastnosti pravega terenskega vozila: močan klasični letveni okvir s tremi velikimi pozicijskimi koti karoserije, trivodilno togo premo z vijačnimi vzmetmi in štirikolesni pogon z reduktorjem.

Močan klasičen letveni okvir že od prve generacije zagotavlja vozniku čvrsto osnovo za zahtevno terensko vožnjo. Široka in toga prema spredaj in zadaj jamči odličen oprijem na različnih površinah. Velik pozicijski kot karoserije(vstopni, prehodni, izstopni) in oddaljenost vozila od tal omogočajo vozniku obvladovanje strmih pobočij in ostrih spustov brez dotika odbijača vozila ali podvozja. Seveda je tu tudi štirikolesni pogon z reduktorjem, ki se preko klasične ročice ob ročici pet-stopenjskega menjalnika prilagaja različnim voznim razmeram. Če si voznik zaželi, da bo zavil z asfalta, na neurejeno ali zasneženo podlago, kamor si redko kdo upa-kakor temu pravijo pri Suzukiju, bo najprej z asfaltnega prestavnega razmerja 2H zadnjega pogona prestavil v štirikolesni terenski 4H sistema ALLGRIP PRO. In si bo tako v odročnih, zasneženih razmerah ali ob svojem prostem času ali kot gasilec ali lovec, dal duška na svoj način. Voznik lahko računa še na pomoč pri speljevanju v klanec, na nadzor spusta in oprijema koles na spolzki podlagi.

S svojim simpatičnim, kvadratnim videzom vzbuja pozornost tudi v mestu, kjer v vlogi malega mestnega avtomobila najde vsak, še najmanjši parkirni prostor in brez težav zapelje tudi čez robnik pločnika. Kratek, ozek in pregleden se na majhnem maneverskem prostoru dobro znajde. Novi 1.5-litrski bencinski motor 75 kW/102 KM, prožen in živahen s solidnim navorom 130 Nm pri 4000 vrtljajih, odigra tudi tu svojo vlogo povsem prepričljivo. Enako velja za 5-stopenjski ročni menjalnik. Z mesta do 100 km/h pospeši v 12 s. Povprečje porabe se lahko brez posebnih težav obdrži pod 8-mimi litri na 100 km. Ne glede na najvišjo hitrost, uradno 145 km/h – čeprav merilnik kaže vsaj 10 km več – postane motor glasnejši in šesta prestava bi v tem primeru prav prišla. Zaradi terenske zasnove in višine vozila je tudi nagibanje v ovinkih znatnejše, kar bi lahko koga po nekaj kilometrih tudi zmotilo.

Za dva, tudi bolj konkretna spredaj, je dovolj prostora, predvsem nad glavo. Zadaj nekoliko manj. Tudi dostop preko prednjih sedežev ni ravno najboljši. S podrtima zadnjima sedežema s 377 litri tudi za prtljago, s štirimi pa s 85 litri le za vzorec oziroma za mogoče dve polni nakupovalni vrečki. Jimny ustvarja prijetno vzdušje, notranjost je prav tako prenovljena, z novo armaturno ploščo linearnega dizajna, 7-palčnim zaslonom na dotik multimedijskega sistema in ponudbo sodobnih  pomožnih sistemov, ki vozniku pomagajo zavirati v sili, opozarjajo ga na nenamerno menjavo voznega pasu, samodejno preklapljanje dolgih luči in drugo. Skratka sodoben mini terenec za prav tako mini ceno(20.200), v primerjavi z večjimi enakih karakteristik in najmanj enkrat dražjimi. /BL/

TEHNIČNI PODATKI