Taycan Sport Turismo je na voljo v petih različicah s pogonom zadaj ali štirikolesnim pogonom. Na izbiri sta tudi dve velikosti baterije. S športno limuzino in izvedbo Cross Turismo modelska serija zdaj obsega tri nadgradnje. Najnovejši predstavnik te serije je namenjen zahtevnejšim kupcem, ki želijo kombinirati funkcionalnost Taycana Cross Turismo in cestno dinamiko športne limuzine Taycan. Kot prvi član družine Taycan Sport Turismo bo konec februarja 2022 na trg prišel GTS, ostale izvedbe bodo sledile v sredini marca, le tri tedne pozneje. Kot nova dodatna oprema je za Taycan Sport Turismo na voljo panoramska streha s funkcijo Sunshine Control. Posebnost je električna zaščita pred bleščanjem.
S pomladjo bo na voljo pet različic: Taycan Sport Turismo z močjo 240 kW (326 KM) in pogonom zadaj, opcijsko z baterijo Performance Plus in močjo 280 kW (380 KM), od 91.378 EUR naprej – Taycan 4S Sport Turismo z močjo 320 kW (435 KM) in štirikolesnim pogonom, opcijsko z baterijo Performance Plus in močjo 360 kW (490 KM), od 112.796 EUR naprej – Taycan GTS Sport Turismo z močjo 380 kW (517 KM) in štirikolesnim pogonom, od 138.854 EUR naprej – Taycan Turbo Sport Turismo z močjo 460 kW (625 KM) in štirikolesnim pogonom, od 160.758 EUR naprej1 in Taycan Turbo S Sport Turismo z močjo 460 kW (625 KM) in štirikolesnim pogonom, od 194.971 EUR naprej1.
Porsche želi v razponu petih različic Sport Turismo ponuditi vse – od izjemno okretne različice s pogonom zadaj do izjemno zmogljive različice Turbo S. Taycan Turbo S Sport Turismo pospeši od o do 100 km/h v 2,8 sekunde. Največja hitrost znaša 260 km/h. Različica z največjim dosegom je Taycan 4S Sport Turismo z akcijskim radijem do 498 km (po kriterijih WLTP).
Kot predstavniki najnovejše generacije Taycana imajo modeli Sport Turismo s štirikolesnim pogonom izboljšan toplotni management in funkcije polnjenja. Obe bateriji je moč napolniti od 5 na 80 odstotkov v 22 minutah in 30 sekundah. To pomeni, da se dovolj energije za nadaljnjih 100 km napolni že po pribl. 5 minutah.
Prostor za glavo na zadnjih sedežih je za več kot 45 mm večji kot v športni limuzini Taycan. Velik zadnji pokrov omogoča enostavno natovarjanje prtljažnika. Odprtina je z 801 mm bistveno daljša in s 543 mm bistveno višja kot pri limuzini (434 oz. 330 mm). Natančna prostornina zadnjega prtljažnika je odvisna od opreme. V kombinaciji s paketom Sound Package Plus se prtljažni prostor poveča na do 446 l (limuzina: 407 l). Če ima vozilo avdiosistem BOSE® Surround Sound System (serijsko od različice Taycan Turbo Sport Turismo), je na voljo 405 l. S podrtim naslonjalom zadnjih sedežev (deljivo zložljivo v razmerju 40:60) pa se poveča celo na 1.212 oz. 1.171 l. Na voljo je tudi sprednji prtljažnik (frunk) s prostornino 84 l.