Lani ob tem času je je prišel na trg Yaris z drugo vidnejšo prenovo, uradno predstavljeno marca 2017 na salonu v Ženevi. Toyotin evropski oblikovni center v Nici je drugi generaciji Yarisa določil resnejši videz prednjega dela, kjer ni več oblikovnega motiva spredaj v obliki črke X in novo postavitev zadnjih luči, ki ustvarjajo vtis večje širine. Novi so tudi žarometi zrisani v slogu katamarana.

Skratka, Yaris zgleda vse prej kot majhen za kar so krive ostre linije, ki se z robov strehe spuščajo proti zadku. Tudi ne več tako vpadljivi prednji del. Zdaj deluje pomembneje, čeprav ne več tako izvirno. Voznik ima za volanom občutek, da sedi v skoraj za razred večjem modelu, čeprav Yaris ohranja enako dolžino 3,95 m in širino 1,70 m, kot tudi prostornino prtljažnika osnovnih 395 l, raztegljivih na 1119 l s preklopom zadnjih sedežev. Tudi notranji prostor je sorazmerno dobro izkoriščen, celo na zadnji klopi. Potovalno udobje je zdaj na višji ravni. Novost predstavljajo tudi novi materiali in barvni odtenki armaturne plošče in sedežev.

Največja novost druge generacije Yarisa je novi 1,5-litrski bencinski motor VVT-iE (111 KS) s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ki omogoča več zabave v vožnji. Kratkočasi se lahko s 7-palčnim zaslonom na dotik Toyota Touch 2, sistemom za prostoročno telefoniranje in prenosom glasbe, vzvratno kamero za pomoč pri parkiranju in 4,2-palčnim multi-informacijskim barvnim zaslonom na dotik. Novemu 1,5-litrskemu motorju ne manjka živahnosti, kar glede na velikost ne gre dvomiti, odziva se homogeno, do 100 km/h potrebuje 11 s in doseže 175 km/h. Potniški prostor je dobro zvočno izoliran in motor se zasliši le v visokih vrtljajih. Povprečje porabe je večinoma pod 7-mimi litri.

Vozniku je poleg osnovnih varnostnih sistemov, za doplačilo 400EUR, v pomoč tudi napredni sistem Toyota Safety Sense, ki vključuje: opozorilo na morebitni trk s samodejno aktivno pomočjo pri zaviranju (PCS), opozorilo ob nenamerni menjavi voznega pasu, samodejno uravnavanje dolžine svetlobnega snopa, prepoznavanje prometnih znakov in senzor za dež. Škoda le, da so gumbi za vklop sistema v spodnjem delu na levi strani armaturne plošče in vozniku jemljejo pozornost. Moteč je tudi bleščeč odsev plastike armaturne plošče ob soncu za hrbtom voznika. Vendar to niso razlogi, da bi nekdo obžaloval, da se je odločil za nakup Yarisa in prav tako ne, začetna cena 12.800 evrov.