Predstavil se je junija letos, oblikovno popolnoma nov, modernega videza, z novim dizajnom prednjega in zadnjega dela, ostrejših robov in hkrati oblikovno čistejših površin,  novimi barvnimi odtenki in 21-palčnimi platišči. Kot največji volkswagnov SUV si tudi v tretje deli  strukturo in večino tehnične zasnove z ostalimi, več kot uglednimi modeli koncerna na najvišji ravni in sicer s statusno bolj gosposkim Audijem Q7, športnim Porschejem Cayenne in ekstremnim Lamborghinijem Urus. Tokrat jim je novi Tuareg najbližji in samo v primerjavi z njimi kot Volkswagen bolj ‘ljudski’. Večji in širši kot prej, z dolžino 4,88 m in širino 1,98 m, odkriva velik notranji prostor, namenjen petim odraslim potnikom in njihovi prtljagi, od osnovnih 810 do 1.800 litrov, kar je vse prej kot malo. Tretje vrste sedežev ni več.

Tudi notranjost je oblikovno in vsebinsko nova, po videzu bogata, s kakovostnimi materiali in končno izdelavo. V središču voznikove pozornosti je digitalizirana instrumentna plošča in velik zaslon na dotik za multimedijske vsebine na osrednjem delu armaturne plošče, z enostavnim upravljanjem, ki se lahko zlijeta v enoten celo 15-palčni zaslon, kjer se lahko spremljajo, nadzirajo in upravljajo različne informacijsko zabavne vsebine, vključno z vrhunskim ozvočenjem in klimatsko napravo. Voznik dobi kaj hitro občutek, da je v središču dogajanja, v bogatem okolju, na visokem in preglednem položaju, natančno električno nastavljivega sedeža EcoComfort z usnjenim oblazinjenjem, pred lepo oblikovanim in ogrevanim, usnjenim večfunkcijskim volanom s prestavnima tipkama in logotipom R-Line, skladno z najvišjo stopnjo serijske opreme.

 

 

Vozili smo Tuareg s trilitrskim turbodizlom V6 v najzmogljivejši izvedbi 286 KM. Bencinske alternative pri nas ni. Turbodizel se večinoma odziva odločno, razen pri najnižjih vrtljajih, kjer daje občutek, da rahlo zamuja. Sicer pa je izjemno tih in tekoč. Osemstopenjski robotizirani menjalnik DSG se mu odlično prilagaja in menjuje skoraj neopazno hitro. Zračno vzmetenje s štirikolesnim pogonom krmili delno tudi zadnji par koles in se z 10-timi cm prilagaja različnim voznim podlagam.

Terensko vožnjo obvladuje brez težav, saj lahko voznik dodatno dvigne vozilo od tal do 27 cm. Učinkovit štirikolesni pogon s sredinskim diferencialom Torsen prilagaja navor med prednjo in zadnjo premo do 70 % spredaj in do 80% zadaj. Voznik lahko računa na odlično vidljivost serijskih biksenonskih žarometov in nove asistenčne sisteme, kjer velja omeniti predvsem funkcijo večnaletnega zaviranja, ki preprečuje posledična trčenja in novo generacijo avtomatskega uravnavanje razdalje. Če pa veliko vozi ponoči, si ob nakupu lahko dodatno omisli asistenco za nočni vid s črno belo sliko na ekranu in nove matrične LED-žarometi IQ.Light. Skladno z omenjeno koncernsko elito modelov in večinoma skupne, najsodobnejše varnostne tehnologije, jim je tudi cenovno s 73 tisoč evri najbliže doslej.