Električni motor avtomobila je veliko enostavnejši in kompaktnejši od bencinskega motorja. Delovanje elektromotorja, ki električno energijo pretvarja v mehansko, je preprosto. V bistvu je sestavljen iz treh delov: stator (pritrjen), rotor (pomično) in zunanje ohišje (risba spodaj). Da bi poudaril kompaktnost in preprostost enosmernega električnega motorja svojega ID.3, je Volkswagen pokazal na skici in velikost motorja v športni torbi.

Brezkrtačni motor novega električnega Volkswagna ID.3 s trajnimi magneti lahko ustvari 204 KM. Motor z oznako APP 310, razvije največji navor 310 Nm in je povezan z enostopenjskim menjalnikom. Tako kot v primeru ID.3 je tudi pri električnih avtomobilih, ki temeljijo na določenih platformah, so elektromotorji postavljeni neposredno na obe osi.

Kompaktnost in mesto vgradnje elektromotorja omogočata, da bosta lahko sprostila veliko prostora v potniškem prostoru in v korist le-teh. Ker v sprednjem delu avtomobila ni motorja, je v primeru trka več prostora za absorpcijo in s tem večje odvajanje energije, s čimer se zmanjša tudi nevarnost vdora motorja v pilotsko kabino. /Source: Volkswagen/