Tuareg se je predstavil z novim dizajnom prednjega in zadnjega dela ostrejših linij, novimi barvnimi odtenki in platišči. Vse izvedbe so serijsko opremljene z biksenonskimi žarometi. Z novimi asistenčnimi sistemi bo Tuareg že ob vstopu na trg bogatejši za serijsko funkcijo večnaletnega zaviranja, ki preprečuje posledična trčenja in novo generacijo avtomatskega uravnavanje razdalje (ACC). Tehnično je novi Tuareg v vseh pogledih izpopolnjen.
Novi Touareg odkriva nove asistenčne in varnostne sisteme ter sisteme za uravnavanje vozne dinamike, ki omogočajo novo raven varnosti in zmogljivosti Digitalizirana armaturna plošča vsebuje zaslona instrumentov in sistema infotainment, ki se zlivata v novo armaturno ploščo Innovision Cockpit. Noč se lahko spremeni v dan z asistenco za nočni vid in novimi matričnimi LED-žarometi IQ.Light zadolženimi za večjo varnost v temi. Novi Touareg je s karoserijo iz aluminija in jekla lažji za 106 kg in hkrati večji, kar se pozna tudi na dodatnih 113 litrih prostornine prtljažnika.
Notranjost je osvežena z novimi barvami usnja, dekorativnimi elementi, tipkami/regulatorji in po novem tudi v ekskluzivni beli barvi osvetljenimi upravljalnimi elementi. Na voljo so tudi mobilne spletne storitve, kot so “Google Earth™ mapping service”, “Google Street View™” in “spletne prometne informacije”, ki bodo za Evropo na voljo od zime.
V središču tehničnega izpopolnjevanja sta bila v prvi vrsti motorja V6 TDI, saj je v Evropi več kot 90 odstotkov vseh Touaregov prodanih z enim od obeh motorjev V6 TDI. Oba šestvaljnika sta sedaj spremenjena in obogatena s katalizatorjem SCR. Pri “selektivni katalitični redukciji” (SCR) se v izpušnih plinih znatno zmanjša delež dušikovih oksidov. Uradni viri navajajo še, da zaradi katalizatorja SCR izvedbe “Touareg 4MOTION V6 TDI BlueMotion Technology” že zdaj izpolnjuje zahteve standardv EU6.
Novost pri motorjih V6 TDI je tudi funkcija ‘jadranja’ (vožnje v prostem teku). Med ‘jadranjem’ se prekine povezava med motorjem in serijskim 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom. Ko voznik ne dodaja plina, lahko izkorišča kinetično energijo vozila, kar vpliva na zmanjšanje porabe goriva. Po uradnih podatkih se poraba pri različici Tuarega s 150 kW (204 KM) se poraba dizelskega goriva zmanjša s 7,0 na 6,6 l/100 km; posledično tudi emisije CO2 s 184 g/km na 173 g/km.
Pri močnejšem od obeh agregatov V6 TDI so moč povečali s 180 kW (245 KM) na 193 kW (262 KM): kljub večji moči se je njegova poraba zmanjšala s 7,2 na 6,6 l/100 km (kar ustreza emisiji CO2 174 g/km). Pri izvedbi “Terrain Tech” – to je Touareg s posebnimi terenskimi dodatki in štirikolesnim pogonom z reduktorjem, ki je med drugim zasnovan za najtežje terenske razmere – se je poraba goriva zmanjšala s 7,3 na 6,9 l/100 km. Novi Touareg v ‘šibkejši’ različici V6 TDI 180 kW/245 KM je na voljo že za 59.000 EUR, v izvedbi V6 TDI 210 kW/285 KM pa od 73.389 EUR, odvisno od izbora stopnje serijske opreme: Elegance, Atmosphere in R-Line.