Volkswagen je novega kompaktnega terenca oziroma crossoverja T-Roc poslal na trg, da zadovolji vse potrebe po tovrstnih konceptih vozil, po katerih je še vedno največje povpraševanje. Dolg 4,23 m in širok 1,82 m je z 1,57 m nižji od ostalih v tem razredu, športno agresivnejši po videzu, mladosten, z izrazito poudarjenimi potezami značilnimi za Volkswagen, širokimi koloteki, nizko v loku padajočo streho in širok zadnji stebriček. Tudi nizek zadek je za Volkswagen popolnoma nov, z dizajnom, ki ustvarja videz večje širine vozila.

Skratka,T-Roc združuje izrazit videz športnega terenca z dinamiko športne limuzine s kompaktnimi merami mestnega avtomobila. Ponaša se tudi z bogatim naborom varnostne opreme, ki je na ravni modela višjega razreda. Notranjost je zračna, svetla, prostor je proporcionalno razporejen, tako spredaj kot zadaj, razen na sredini, kar je že standardna pomanjkljivost tudi ostalih, še posebno vozil s štirikolesnim pogonom. Visok sredinski greben med nogama omejuje prostor in udobje potnika na sredini.

Racionalen dizajn dvobarvne armaturne plošče deluje vse prej kot dolgočasno. Pregledno instrumentno ploščo, ki prihaja iz ostalih modelov Volkswagen, dopolnjuje 8-palčni zaslon multimedijskega sistema. Koga bodo mogoče zmotili le materiali, trdi na otip, ki niso na splošno dobri ravni kakovosti in natančnosti izdelave. Voznikov položaj je udoben, ne previsok, najpomembnejši instrumenti so razporejeni pred voznikovimi očmi. Sedeži so kakovostno zasnovani in natančno nastavljivi. Sovoznikov ima možnost naklona naslonjala tudi naprej in tako nastane do 235 cm notranje dolžine za daljše predmete. Prtljažnik s širokimi zadnjimi vrati odpre vsega 392 l prtljažnega prostora, ki z višino spodnjega roba 76 cm ne olajša odlaganja težjih kosov prtljage. Prtljažnik se poveča do 1237 l.

Volkswagen T-Roc pokaže največ na cesti, tako v mestu, kjer se s svojimi kompaktnimi merami znajde zelo dobro, vodljivost je na zavidljivi ravni, zaradi višine tudi preglednost. Volan je mehek, natančen, živahen 2,0-litrski turbodizel bi bil sicer s 7-stopenjskim DSG, še učinkovitejši od 6-stopenjskega ročnega menjalnika in po pravilu tudi za nekaj decilitrov varčnejši. Ne glede na to, je bila poraba v povprečju bliže sedmim kot osmim litrom. Za živahen odziv ga je potrebno držati malenkost bolj na vrtljajih, sicer je nekoliko len. Najvišja vrednost navora 340 Nm pride do izraza med 1750-3000 vrtljaji. Pospešek preseneti z 8,4 s od 0 do 100 km/h. Najvišja hitrost je 200 km/h.

Enostaven v vožnji, z zmogljivimi zavorami, omogoča varno lego na cesti in stabilnost tudi pri hitrih menjavah smeri. Potovalno udobje na avtocesti je na ravni volkswagnovih limuzin srednjega razreda. Togo vzmetenje dobro filtrira različne podlage, ko pa zavijemo z asfalta prevzame vodilno vlogo preverjeni, učinkoviti štirikolesni pogon 4MOTION, ki preko vrtljivega gumba na sredini, za ročico menjalnika, omogoča izbiro načina vožnje glede ne trenutne zahteve: Street, Snow, Offroad in Offroad Individual. Preko gumba na osrednjem delu armaturne plošče pa na asfaltu izberemo lahko: Comfort, Normal, Sport, Eco in Individual. Cena 26.295 EUR za vse omenjeno ni pretirana.

Komentiranje je onemogočeno