Gre za edinstven in vsekakor privlačen model križanca z zložljivo streho, ki v tem segmentu odpira nove možnosti za pristnejši stik z naravo. Razen Range Roverja Evoqua na trgu ni drugih SUV-jev s platneno streho. T-roc Cabriolet ohranja mehaniko modela, iz katerega izhaja, pa tudi dobršen del zunanjega videza in prav tako notranjosti, sodobno opremljene in urejene. Relativno visok, ker izhaja iz SUV koncepta osnovnega modela, samo dvoje vrat in platneno streho, ki se s pomočjo elektrike odpre v 9 s, tudi med vožnjo do 30 km/h. V primeru, da vreme ni prijazno, s pritiskom na gumb v 11 s streho zapremo.

Manjkajoča kovinska streha je zahtevala dodatne ojačitve strukture vozila, predvsem okvir vetrobranskega stekla in vgradnjo zaščitnih lokov za zadnjimi sedeži, ki se v delčku sekunde samodejno aktivirajo v primeru prevračanja. Zaradi tega je Cabriolet za 200 kg težji od T-roca. Platnena streha, ki se zloži za zadnjo klopjo tudi zahteva svoje. Zadnjih velikih prtljažnih vrat ni več. Polovična, limuzinska omogočajo dostop do prtljažnika dokaj skromnih 280 litrov, ki se s podiranjem zadnjega naslona podaljša v dolg in ozek prostor pod fiksno zadnjo polico. Ne glede na 4 centimetre daljšo medosno razdaljo je na zadnji klopi prostora le za dva, ki jima je kar za Cabriolet ni nič nenavadnega. Lažji dostop do zadnjih sedežev jima omogoča sistem Easy Entry.

Z izbiro želenega informacijskega profila opcijskega visokoločljivega digitalnega kombiniranega instrumenta velikosti 11,7 palcev lahko voznik spremlja samo tisto, kar se mu zdi pomembno( prevoženi kilometri, povprečje porabe..) ali več informacij hkrati v intenzivnih barvah in izrazitim kontrastom. Pametne spletne storitve We Connect vključujejo prometne informacije v realnem času za bolj sproščeno vožnjo, vključno s serijskim radio navigacijskim sistemom Discover Media preko 8-palčnega TFT zaslona občutljivega na dotik.

Štirivaljni bencinski 1,5-litrski motor s 110 kW/150 KM je glede na maso vozila vsekakor boljša izbira od enolitrskega trivaljnika za sproščeno, nezahtevno vožnjo vse do najvišje hitrosti 205 km/h. Ob tem s samodejnim izklapljanjem dveh od štirih valjev porabi praktično enako kot manjši motor, s povprečjem malenkost nad 7 litrov. Preizkusili smo različico s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, vendar bi za še bolj sproščeno in mogoče učinkovitejšo vožnjo ob nakupu izbral 7-stopenjski DSG. Voznik lahko med pomožnimi sistemi računa na asistenco za zaviranje v sili Front Assist s funkcijo zaznavanja pešcev, senzor za mrtvi kot,

sistem za avtomatsko uravnavanje razdalje ACC, parkirni sistem s krmilno avtomatiko Park Assist in Asistenco za zastoje. Vsekakor zanimiv in privlačen, čeprav s ceno blizu 30.000 ne ravno za vsak žep. Med šibkimi točkami pa velja izpostaviti pomanjkanje prostora zadaj, kakšen cenen plastični material na ne ravno najbolj vidnem mestu in vidljivost okrog vozila ob zaprti strehi, predvsem zadaj zaradi majhnega in poševnega zadnjega stekla. Ne glede na to je T-roc Cabriolet vreden »greha«.