Tiguan Allspace je za 21,5 cm podaljšana izvedba modela Volkswagen Tiguan, toda proporcionalno skladno, z enakomerno razporejenimi dodatnimi centimetri po dolžini in širini. Moderne linije Tiguana Allspace so napete in jasne, nič drugačne od kratke izvedenke. Klasično in kakovostno zasnovana notranjost je vidno večja, še posebno v drugi vrsti, kjer je za 5,4 cm več prostora okrog kolen, zato so lahko potovanja zelo udobna in sproščena. Dodatno, za doplačilo, si je moč omisliti še dva majhna sedeža, ki bi ju potegnili z dna prtljažnika. V našem, testnem Tiguanu Allspace ju ni bilo. Torej, samo pet sedežev in ogromen prtljažnik z ravnim dnom in prostornino 760 litrov, ki ga je moč povečati na 1920 litrov, kar je vse prej kot malo.
Tako kot zunanjost je tudi notranjost kakovostno in oblikovno zasnovana enako, kot krajša, osnovna različica Tiguana, s strogim dizajnom ostrih linij armaturne plošče, jasnimi in razločnimi instrumenti pred voznikom in funkcionalnim 8-palčnim zaslonom na dotik za dostop do multimedijskega sistema v osrednjem delu. Visok položaj za volanom je primeren za vse velikosti voznikov, volan s številnimi majhnimi gumbi za upravljanje različnih funkcij, kot gumba za ročno prestavljanje na hrbtni strani so skorajda premajhni in preblizu nameščeni in zahtevajo dodatno vajo prstov za večjo natančnost upravljanja. Tudi opozorilne lučke gretja zadnjega stekla in stikalo meglenk niso prvi trenutek najbolj jasne. Materiali in stiki, ne samo armaturne plošče, pa so na razmeroma visoki ravni.
Dvoolitrski turbodizel v našem primeru s 174 kW oziroma 240 KM je najzmogljivejši v paleti različic Tiguana Allspace. V povezavi s hitrim 7-stopenjskim DSG, ki veliko zalogo moči upravlja racionalno, je lahko izjemno odziven, skoraj brutalno, ko se resno oglasi turbina, visok navor 500 Nm jamči za prožnost in progresivnost motorja že od najnižjih vrtljajev. Najvišja hitrost je uradno 228 km/h in ni razlogov, da ji ne bi verjeli. Seveda, je tudi poraba v tem primeru relativno visoka, ob ostri vožnji s povprečjem okrog 11 l/100 km, ob konstantni hitrosti na avtocesti v okviru omejitev pa se spusti celo pod 9 l/100 km.
Tiguana se vozi zelo enostavno, ne glede na dolžino 4,70 m je z lahkoto vodljiv in pregleden tudi v mestu. Kdorkoli bo sedel za volan bo lahko računal na številne elektronske funkcije pomožnih sistemov, ki jamčijo varnost potnikov, zanesljivost in stabilnost vozila, vključno s preverjenim štirikolesnim pogonom 4MOTION, ki vozniku dovoljuje, da kadarkoli se mu zljubi zapelje z asfalta in prisluhne klicu narave. Seveda ne vsakemu in ne povsod. Presežki za dobrih 50 tisoč evrov te najzmogljivejše izvedbe Tiguana Allspace pridejo do izraza predvsem na asfaltu .