Volkswagen je slovenski javnosti predstavil novo, že šesto generacijo popolnoma novega modela Polo, ki je z več kot 14 milijoni prodanih primerkov eden najuspešnejših, manjših kompaktnih avtomobilov na svetu. S povsem novo oblikovno zasnovo zunanjosti, občutno prostornejšo in do potankosti prenovljeno notranjostjo, novo armaturno ploščo, ki odpira vrata v digitalni svet se predstavlja tudi učinkovitimi bencinskimi motorji TSI, dizelskimi TDI in kasneje tudi motorji na zemeljski plin TGI. Na voljo bo s širokim naborom asistenčnih sistemov, doslej namenjeni le večjim modelom Volkswagen.

 

Novi Polo je največji Polo vseh časov. Prehod na modularno prečno platformo (MQB) je prinesel vrsto različnih prednosti, med drugim tudi pri oblikovni zasnovi in proporcionalnih razmerjih. Z dolžino 4,053 m in 94 mm daljšo medosno razdaljo jamči predvsem več prostora in udobja za vse potnike v vozilu. Prostornina prtljažnika je večja za 25 odstotkov in zdaj znaša 351 litrov. V tehničnem pogledu se postavlja ob bok modelom višjih razredov, Golfa denimo. Na voljo so funkcije Front Assist, senzor za mrtvi kot, ACC in žarometi LED. Poleg digitalnih instrumentov se v Polu premierno predstavlja tudi druga generacija aktivnega informacijskega zaslona.

Novi Polo ponuja pet izvedb in tri pakete. Poleg izvedb Trendline, Comfortline in Hig-hline bosta na voljo tudi različica Beats s sodobnim avdiosistemom 300 kW ter poudarjeno športna GTI-izvedba. Pozornost vzbujajo paketi R-Line, Black in Style, ki dodatno poudarjajo dinamiko vozila. Na voljo so motorji z razponom moči od 55 kW/75 KM do 147 kW/200 KM. Popolna novost v ponudbi za Polo je motor TGI (zemeljski plin) z močjo 66 kW/90 KM. Vrhunec ponudbe predstavlja Polo GTI.

Bogato opremljen športni model odslej poganja motor 2.0 TSI s 147 kW/200 KM (predhodno motor 1.8 TSI s 141 kW/192 KM). Za mlajše ciljne skupine je bila zasnovana naslednja generacija uspešnega promocijskega modela Polo Beats. V njem je vgrajen audio sistem z močjo 300 W, ki ga je razvil priznani ameriški proizvajalec slušalk Beats (by Dr. Dre), prepoznati pa ga je mogoče še po številnih drugih oblikovnih posebnostih.

Vstopni model je 1,0-litrski 55kW/75 KM Trendline za 12.591 evrov, vendar bosta slovenskim kupcem zanimivejši različici 1,0 TSI 70kW/95 KM s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom in 7-stopenjskim DSG za 13.591 ali 15.823 evrov in 1,0 TSI 85 kW/115 s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim DSG za 15.107 ali 16.743 evrov, vendar s paketom Comfortline. Z motorjem na stisnjen zemeljski plin 1.0 TGI 66 kW /90 KM s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom stane po ceniku 16.576 evrov. Dizelska 1,6 TDI 59 kW/80 KM s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom 15.282 in 1,6 TDI 70 kW/95 KM in 7-stopenjskim DSG pa 18.057 evrov. Polo GTI, ki naj bi bil na voljo konec leta, tako kot obe dizelski različici, bo s ceno 22.798 evrov oziroma s 7-stopenjskim DSG 22,474, najdražji.