Z začetkom sprejemanja pred­hodnih rezervacij za novi popolnoma električni model ID. v Evropi 8. maja bo Volkswagen začel tudi s široko, mednarodno zastavljeno marketinško kampanjo za e-mobilnost. Zasnovana je posebej za ID. Začenja se pravzaprav že več kot eno prej in ne tik ob prihodu na trg, kot običajno.

Volkswagen odkriva, da ima pripravljenih več kot 600 individualnih komunikacijskih elementov za prenos po različnih kanalih. Največji gradnik in krovni element kampanje je “eManifesto: ID. Volkswagen, just electric”, ki ga bodo prvič pokazali na finalu pokala Nemške nogometne zveze DFB 25.   maja v Berlinu in ki bo nemško prestolnico “naelektril” na več kot 50 odstotkih oglasnih površin.

Drugi gradniki kampanje so “influencer” filmi, tako imenovani “barierni” filmi, “teaserji” in produktni filmi. Kot osrednji element bo ob začetku sprejemanja rezervacij zaživela platforma ID. Hub na naslovu www.volkswagen.si/id, ki bo osrednji vir informacij na temo električne mobilnosti. Vrhunec kampanje bo svetovna premiera modela ID. na avtosalonu IAA v Frankfurtu. Medijski proračun za kampanjo v Evropi znaša več deset milijonov evrov.