Vozili smo Citroen C-Elysee BlueHDI 100

 

 

C-Elysee s privlačnim imenom je pravzaprav nizkocenovna, klasična, štirivratna limuzina, ki je z osnovnim 1,2-litrskim bencinskim motorjem dosegljiva že za 10 tisoč evrov. Citroen jo izdeluje v Španiji skupaj s Peugeotom 301. Pravzaprav, sta dvojčka nastala na enaki mehanski osnovi Peugeota 208 in tudi oblikovno identična. Ločita se le po logotipu in nekaterih najbolj značilnih podrobnosti. C-Elysee je kompaktna limuzina z dolžino 4,42 m in širino 1,75 m, ki je ob petih sedežih in prostornem prtljažniku 500 litrov zasnovana zato, da družino in njihovo prtljago pelje od točke A do točke B in pika. Brez večjih ambicij, tako glede udobja kot zmogljivosti, še posebno, če je pod prednjim pokrovom osnovni 1,2-litrski bencinski trivaljnik. Toda v okviru tega cenovnega razreda je to največ, tako po velikosti kot notranjem prostoru in prtljažniku.

 

 

 

Več ambicij udobne, potovalne limuzine, še posebno ob zadnji prenovi, kaže najzmogljivejša različica z 1,6-litrskim dizelskim motorjem BlueHDI 100 KM in najbogatejšim paketom Shine, ki je dražja za približno 3 tisoč evrov. Prej osvežitev kot prenova je prispevala predvsem novo masko motorja in nove LED diode nameščene tik nad prednja žarometa, ki ustvarjajo videz večje širine. Notranjost ni več tako osnovna, tu je že klimatska naprava z digitalnim prikazovalnikom, Radio MP3 s CD predvajalnikom, osrednji naslon za roke spredaj s predalom za shranjevanje in za večje udobje tudi električni pomik zadnjih stekel. Za bolj udobne daljše premike polno naložene limuzine, vključno s prtljažnikom je zadolžen zmogljivi dizelski motor, ki se je potrdil tudi v Berlingu in C4. Ni sicer ravno najbolj tih, kar za ta denar niti ne moremo zahtevati, je pa dovolj zmogljiv tudi pri polni obremenitvi.

 

 

Voznik lahko računa na dobro elastičnost in progresivnost, z veliko mero navora 245 Nm že pri 1.750 vrtljajih. Odziva se več kot solidno, z mesta do 100 km/h v 10,8 s in najvišjo hitrostjo 183 km/h ob res zmerni porabi, v povprečju pod 6 l/100 km. Poleg cene, bi med prednosti te kompaktne, nizkocenovne limuzine uvrstili notranji prostor in velik prtljažnik, med pomanjkljivosti pa golo dejstvo, da bi lahko bili na voljo tudi najnovejši varnostni sistemi, kot samodejno zaviranje, če tega ne naredi voznik. Kakorkoli, C-Elysee je vsekakor vreden svojega denarja, saj ponuja največ avtomobila po metrih, centimetrih in litrih ter ne nazadnje v tem primeru tudi po zmogljivostih.

 

Pod kategorijo: AvtomobilizemCitroënVozili smo

Tags:

RSSKomentarjev (0)

Komentarji so zaprti.