Osvežitvev sedme generacije ni doživela revolucionarnih sprememb. Oblikovno diskretna,kot po tradiciji, konkretnejša pa glede novih multimedijskih tehnologij, asistenčnih sistemov in predvsem bogatejšega izbora opreme. Med največjimi novostmi nove generacije je enolitrski bencinski trivaljnik s 110 KM, ki smo ga preizkusili med prvimi že maja letos. »Jagodni izbor« pa še vedno predstavlja 2,0-litrski TDI motor v povezavi s 150 KM z robotiziranim DSG menjalnikom. Lahko govorimo o optimalni kombinaciji  zmogljivosti motorja in menjalnika ter varčnosti porabe goriva. Z najbogatejšim paketom opreme Highline stane po ceniku 26 tisoč evrov, kar niti več ne preseneča.

 

 

Toda to še zdaleč ni vse ali največ. Ne glede na najbogatejšo opremo Highline, se lahko tu, na vrhu ponudbe šele prav začne. Če pri nakupu vzamemo v roke vabljiv spisek dodatne opreme in se mu prepustimo, smo si zato krivi sami. Čeprav tudi to ni nič novega, nas je ob prevzemu testnega Golfa vseeno presenetila cena te različice – 39.191 evrov. Bogat izbor dodatne opreme testne različice Golfa je znašal kar 12.700 evrov, torej še pol Golfa po ceniku.Največji delež pri tem je imelo usnjeno oblaznjenje z 2.272 evrov in radijsko navigacijski sistem Discover plus s 1.857 evri, preko tisoč pa še aluminijasta platišča, električno pomično strešno okno, LED žarometi z dinamičnim uravnavanjem, da ostalega niti ne omenjam. Ponudba je privlačna in vabljiva, vendar ne nujna, odvisna od razpoložljivih sredstev in lastne nečimernosti.

 

 

Vrnimo se na začetek. Če nismo preveč zahtevni, ker si pač tega ne moremo privoščiti in izberemo celo nižji paket opreme od testnega Highline, denimo Comfortline, lahko prihranimo po ceniku celo do 2 tisoč evrov in če se s tem zadovoljimo nas bo Golf v vsem ostalem v celoti prepričal. Univerzalen in vsestransko prilagodljiv zna odigrati vlogo prvega, drugega ali celo tretjega vozila v družini. Vse tri vloge, predvsem pa prvo – odvisno od generacije voznika – zna odigrati testna različica s kombinacijo 2,0-litrskega turbodizla in menjalnika DSG. Golf v tem primeru to tudi potrjuje, suvereno, odločno in progresivno. Zaloga navora je dovolj velika – 320 Nm je na voljo že od 1750-3000 vrtljajev – in menjalnik ga upravlja optimalno, udobno in odločno, brez oklevanja. Nekaj lenobe je zaznati le pod 2000 vrtljaji. Funkcija start/stop ga sicer ne spusti takoj, ko se prižge zelena luč na semaforju, kar je mogoče za koga malo moteče, vendar se lahko po drugi strani tolaži s tem, da je vsaj bolj varčno.

 

 

Povprečja z ne ravno lahko nogo so pod 7 l/100 km, ker tudi odzivnost te različice Golfa ni zanemarljiva – 8,6 s od 0 do 100 km/h in najvišja hitrost 212 km/h. Z lažjo nogo pa so lahko povprečja porabe občutno nižja, da lahko Golfu zavida marsikateri bližnji in daljni tekmec. Za športno podvozje se splača dodati 221 evrov, saj se nam bo ob bolj ostri, ali če hočete bolj športni vožnji oddolžilo z manjšim nagibanjem v ovinkih, zanesljivejšo lego in stabilnostjo. Volan je dokaj natančen in neposreden, podvozje Tudi ugodje v vožnji je pomembno. Vse ostalo je že bolj ali manj znano in se ne razlikuje več toliko od različice do različice. Prostornina prtljažnika se z osnovnih 380 l lahko poveča na 1270. Za daljše potovalno udobje je prostora na zadnji klopi le za dva odrasla. Ne glede na popolno prenovo zadnje generacije, Golf ostaja Golf in to je za marsikoga tudi njegova največja vrlina.

 

 

Komentiranje je onemogočeno