Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'mytheme_wp_head' not found or invalid function name in /home/automo20/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286

Bolj samozavesten in po videzu drznejši od modela GLC predvsem zaradi močno nagnjene linije strehe proti zadku, daljši za 7 cm in nižji za 4 ustvarja bolj dinamičen, športen videz kupeja Sport Utility po zadnjih modnih trendih tega premium razreda. Športnost kupeja še dodatno izpostavlja diamantna maska hladilnika s sredinsko nameščeno zvezdo in lamelo ter serijskimi 18-palčnimi platišči iz lahke kovine. Ostro nagnjeno zadnje steklo z voznikovega sedeža pa po drugi strani zmanjšuje vidljivost in zahteva večjo intuicijo pri vzvratni vožnji in parkiranju ter resnejše upoštevanje zadnjih senzorjev. In kot pri kupejih je tudi v tem primeru prtljažnik manjši in z vidika funkcionalnosti ožji, čeprav s prostornino od 500 do 1400 litrov širok in globok. Prtljažnik odpirajo velika električno vodljiva vrata. Tudi s tega vidika je pravi kupe.

 

Mercedes Benz GLC Coupe_2121

 

Notranjost enaka kot v GLC-ju s kakovostnimi materiali in ekskluzivno opremo, s sredinsko konzolo s črnimi okrasnimi elementi z videzom klavirskega laka je v tem primeru dodatno obogatena s paketom AMG Line, ki povezuje športne v dvobarvno usnje oblečene sedeže v brusnično rdeče/črnem odtenku in druge podrobnosti. Notranji prostor želi zadovoljiti najvišje zahteve po individualnosti in izraznosti. Tudi tu ob pregledni instrumentni plošči pred voznikom dominira na osrednjem delu armaturne plošče 8,4-palčni zaslon v obliki tablice na sredini, ki združuje vse najpomembnejše funkcije, od navigacije, radijskega aparata, čitalca DVD in hard diska. Upravlja jih posebna ročica v obliki miške med prednjima sedežema.

 

Mercedes Benz GLC Coupe_2147

 

O kakovosti sedežev ne gre dvomiti. Nudijo visoko potovalno udobje, predvsem prednja, električno nastavljiva in vodljiva. Na zadnji klopi ni več toliko prostora kot v GLC-ju, vendar udobje ni ogroženo, če ne gre za prav velika potnika. Tudi tu pride do izraza značilnost kupeja. Od klopi do strehe je 91 cm. Splošni vtis s počutjem in udobjem je na ravni višjih modelov Mercedes-Benz in cenovnega razreda. Prav tako motor, v tem primeru 2,1-litrski turbodizel 150 kW/211 KM) z vidika zmogljivosti in udobja tih, elastičen in zmerno progresiven, ponuja izbiro različnih načinov vožnje : Eco, Comfort, Sport, Sport+, glede na trenutno razpoloženje, varčnost, udobje in živahno, športno vožnjo. Temu primerno po intenzivnosti podredi tudi zvok, še posebno v voznih programih “Sport” in “Sport+”.

 

Mercedes Benz GLC Coupe_2129

 

Z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom in stalnim štirkolesnim pogonom 4MATIC  je enostavno vodljiv, pregleden in okreten v mestu, kjer bo z lahkoto dokazal svojih 7,6 s od 0 do 100 km/h, če bo komu do tega, da se dokazuje in na odprti cesti brez omejitev 222 km/h. Ne nazadnje bo svoje sposobnosti dokazal tudi na terenu, kamor bo seveda le redko kdo zašel. Največ na makadam, saj v cenovnem razredu nad 50 tisoč evrov, kolikor je odvisno od dodatne opreme potrebno odšteti, ne bo nihče tvegal preveč, čeprav tudi GLC kupe zmore marsikaj, več kot si lahko predstavljamo, tako na cesti kot terenu, kjer lahko računa na raznolike varnostne in asistenčne sisteme.