Preobrazba je uspela. Slog novega Peugeota 3008 je radikalno spremenjen. Iz nedefiniranega crossoverja je nastal popolnoma nov koncept športnega terenca agresivnega videza in naprednega dizajna s prodornim »mačjim pogledom« novih halogenskih žarometov, ki lahko postane še ostrejši ob doplačilu luči full LED(Peugeot Full LED Technology), kot v našem primeru.. Oblikovalcem je uspel tudi privlačen zadek, ki ga poudarjajo vgrajene opalne luči z diodami LED. Zasvetijo v obliki treh krempljev. Prižiganje dnevnih luči del paketa Vidljivost je samodejno, podobno kot delovanje brisalnikov za dež, zunanje spremljevalne osvetlitve in samozatemnitve notranjega vzvratnega ogledala.

 

Peugeot 3008_0971

 

Z novimi, prepričljivimi argumenti se predstavlja notranjost. Ob že znanih tudi z najnovejšimi multimedijskimi in varnostnimi sistemi. V prvi vrsti stavi na že znani koncept PEUGEOT i-Cockpit nove generacije obrnjen proti vozniku, s tehnološkimi in preglednimi rešitvami virtualne instrumentne plošče, serijsko opremljene z 12,3-palčnim digitalnim prikazovalnikom visoke ločljivosti, ki si jo je mogoče nastaviti in urediti po meri ter z velikim 8-palčnim zaslonom na dotik. Deluje kot tablični računalnik umeščen na sredino armaturne plošče in omogoča neposreden dostop do avtoradia, klimatske naprave, navigacije, nastavitve vozila, telefona in različnih mobilnih aplikacij. Na voljo je tudi brezžično polnjenje pametnega telefona pod osrednjo konzolo. Prijetno, svetlo notranjost ustvarjajo: notranja osvetlitev LED na stropu spredaj in zadaj z 2 bralnima lučkama, LED ambientalna osvetlitev v stropu spredaj v predelu nog in stranskih predalov ter električno krmiljeno panoramsko strešno okno z zastorom, prav tako za doplačilo.

 

Peugeot 3008_0976

 

Posebna novost je majhen volan pod instrumentno ploščo, neobičajen, raven v zgornjem in v spodnjem delu z manj kot 35 cm najdaljšega premera, ki zna v začetku marsikoga spraviti tudi v zadrego, vendar se mu voznik kljub temu hitro prilagodi. Peugeot 3008 zahteva, da si voznik v začetku vzame zanj nekaj časa in si med klavirskimi stikali pod zaslonom poišče tista, ki jih bo kasneje najpogosteje uporabljal, to je predvsem učinkovitega gretja, odličnega  radijskega aparata in navigacije. Potem zaslon ne predstavlja več nobenih težav. Pohvalna je predvsem navigacija, z Navigacijskim sistemom 3D za doplačilo, pregledna in natančna, najde tudi najmanjše ulice in nikoli ne “zmrzne” ali pusti voznika na cedilu v slepi ulici.

 

Peugeot 3008_0967

 

Majhen volan v rokah voznika ne zakriva več instrumentne plošče, kar je bil najpogostejši očitek pri ostalih modelih Peugeot. Električne nastavitve višine sedeža in naklona doplačilnega električnega paketa z voznikovim sedežem AGR,  k temu prav tako prispevajo svoj delež. Ročica 6-stopenjskega ročnega menjalnika je intuitivno na dosegu roke, čeprav 2,0-litrski dizelski BlueHDi s 150 KM in zlasti z navorom 370 Nm, dovolj prožen in zmogljiv tega ne zahteva prav pogosto. Motor je za ta koncept in maso sodobnega športnega terenca izbran optimalno, ne glede na zmogljivejši s 180 KM. Z mesta do 100 km/h potrebuje 9,6 s in doseže največ 207 km/h. Zgolj informativno. Poraba ostaja zmernih 7,1 l/100 km. Tih in udoben, z bogato opremo multimedijskih in pomožnih sistemov, je na cesti zanesljiv in pregleden, razen pri vzvratni vožnji, kjer vozniku priskoči na pomoč kamera zadaj in zvočni senzorji.

 

Peugeot 3008_0949

 

Spodobno velik je tudi prtljažnik z električnim odpiranjem. Toda novi Peugeot 3008 še vedno ni prerezal popkovine s crossoverjem. Pogon je še vedno samo spredaj in si pomaga s sistemom Grip Control, ki nadzira zdrs pogonskih koles v povezavi z elektronskim krmiljenjem sistema ESP, ki posega v prednja kolesa ter optimalno izboljša vlečno moč v skladno s podlago. Pomembno vlogo imata tudi sistem za krmiljenje spodrsavanja pogonskih koles ASR in sistem dinamičnega nadzora stabilnosti CDS. Voznik lahko računa na električno parkirno zavoro s sistemom za speljevanje v klanec. Toda Peugeotu 3008 se obeta tudi pravi štirikolesni pogon, ki naj bi prišel leta 2019 s hibridno različico in takrat bo dozorel v pravega športnega terenca. To se pozna tudi cenovno. Dosegljiv je že za 27 tisoč ali kot v našem primeru z najbogatejšo opremo Allure in s panoramsko streho za še vedno ugodnih 32 tisoč.