Zadnja, tretja generacija modela Twingo, od septembra 2014 prihaja iz novomeškega Revoza vsporednoj s štirisedežnim smartom fourfour nemškega Daimlerja in široko paleto prilagoditev osebnemu okusu in potrebam. Tudi s športno ‘’popoprano’’ različico Twingo GT, ki povzema tehnične rešitve smarta fourfour, kar dodatno poudarja pomen sodelovanja z nemškim partnerjem.

 

 

Popolna preobrazba tretje generacije se kaže z motorjem zadaj in boljšo okretnostjo. Obračalni krog s premerom 8,65 m se zdi izza volana skoraj tako, kot bi ga obrnil na mestu. Ne glede na skupno dolžino 3,60 m, krajšo od prej za 10 cm, je prostornejši, saj je v notranjosti pridobil 22 cm. To je bilo moč doseči zahvaljujoč zasnovi s petimi vrati, domiselnimi odlagališči, popolnoma ravnemu podu in presenetljivi uporabni notranji dolžini, ki znaša 2,20 metra.

 

 

Twingo GT je opremljen z novim navitim 0,9-litrskim turbo motorjem 110 KM, ki razvije največjo vrednost navora 170 Nm. Odzivnost je, seveda, primerna napisu Renault Sport, s pospeškom 9,6 s od 0 do 100 km/h, ki pride med vožnjo bolj do izraza kot najvišja hitrost 182 km/h. Poleg posega v motorno elektroniko in novega sesalnega sistema so v oddelku Renault Sport so za boljšo dinamiko vožnje prilagodili prestavna razmerja s krajšimi prestavami, dodali GT vzmetenje in nastavljivo krmiljenje.

 

 

 

Twingo GT ima za razliko od ostalih 17-palčna platišča in dvojno izpušno cev zadaj. Masa vozila ne preseže 1.000 kg. S krajšo medosno razdaljo je okreten in gibčen zlasti v mestu, športne občutke pa krepijo enodelni športni sedeži in prav tako športno oblikovan volan. Manjka le merilnik vrtljajev, kar je po svoje nerazumljivo. Twingo GT je moč prilagoditi osebnemu okusu na različne načine tudi barvno z različnimi estetskimi in barvnimi detalji, kot barvnimi črtami na boku in strehi in s tem privabiti predvsem mlajšo populacijo. Med ostalim tudi cenovno s 13.990 evrov, kar predstavlja nanižjo vstopnico v razred Renault Sport.

 

Komentiranje je onemogočeno