Proace Verso je japonski del trojčka PSA-Toyota, z enakim konceptom, skupno tehnično zasnovo, motorji in opremo, toda z različnimi logotipi in nekaterimi osnovnimi potezami znamke, ki jo predstavljajo, da niso povsem enaki. Proace Verso pomeni po »japonsko« potniško izvedenko treh po dolžini različnih, Family pa že bolj konkretno in sicer srednjo po velikosti, z dolžino malenkost po 5 metrov, širino 1,92 m in enako višino 1,92 m.

Na prvi pogled dolg, mogoče predolg v primerjavi z manjšim, toda kdor se odloči za potniški kombi bo v tem primeru kmalu spoznal, da je srednja izvedenka od vseh treh najbolj optimalna, predvsem v sorazmerju s tretjo prilagodljivo vrsto sedežev in prostornino prtljažnika. Proace ponuja prostorno notranjost z osmimi, potovalno udobnimi sedeži, v tem primeru manjšim prtljažnim prostorom, vendar se prtljaga lahko zlaga druga na drugo v višino. Čeprav sedeži niso ravno lahki, se jih odstrani hitro in enostavno, v par potezah. Ko odstranimo tretjo vrsto, nastane ogromen prtljažnik, kamor gre skorajda vse, brez posebnega zlaganja. Z dodatnim v drugi vrsti pa tudi po dolžini. Obnašanje vozila je stabilno, lega predvidljiva.

V kombi se vstopa preko stopnice, ki v začetku marsikoga zmede, ker ne ve ali je bolje stopiti najprej z levo nogo ali desno. Lažje je z levo. Ko se voznik zavihti v svoj sedež, ugotovi, da je kar visok, višji kot v terencih. S sedeža vidi daleč pred seboj, nad strehami avtomobilov in brez težav tudi naokrog, kljub dolžini celo nazaj. Parkiranje vzvratno ne dela težav, ker je zadek dokaj navpičen in pregleden. V pomoč so mu tudi zadnji senzorji in posnetki kamere na osrednjem zaslonu. Pred seboj ima  pregledno armaturno ploščo z jasnimi instrumenti in priročno ročico menjalnika, ki ni vedno ravno najbolj natančen. Tudi plastični materiali armaturne plošče so trdi.

Proace je potovalnik in vzdušje v njem je na tej ravni, s potovalnim ugodjem tudi na daljših razdaljah. Od tu izvira tudi ime francoskega trojčka. Zvočna izolacija je dobra, glasbo se lahko posluša nemoteno celo ob višjih hitrostih. Potovalni računalnik kaže povprečje 8 l/100 km z nič kaj lahko nogo. Vozniku je všeč, da ima dvolitrski turbodizel D-4D, ki razvije 110 kW (150 KM) pri 4.000/min in največji navor 370 Nm že pri 2.000/min. Če želi, lahko skoči v 11 s od 0 do 100 km/h in z lahkoto dosega visoka povprečja, z najvišjo hitrostjo 170 km/h. Vozniku olajša delo samodejno uravnavanje dolžine svetlobnega snopa, zazna nevarnost morebitnega trka, opozarja ga na prometne znake, na nenamerno menjavo voznega pasu in med ostalim tudi na utrujenost. Skratka sodoben potovalni kombi za vse priložnosti, družino, delo in prosti čas, če začetna cena  33.450 EUR ne predstavlja večje ovire.

Komentiranje je onemogočeno