Za varnejšo souporabo ceste je Ford v okviru svoje kampanje ”Share The Road’ (Souporaba cest) naročil izdelavo prototipa vetrovke z ‘aktivnimi’ Emoji. Gre za posebno vetrovko, ki je sicer še ni možno kupiti, z kaže, da bi bilo možno napetosti in nestrpnost znatno zmanjšati, če bi kolesarji lahko preprosteje in jasneje voznikom pokazali svoje namere – in svoja čustva

Pri Fordu zagotavljajo, da še nikoli ni bilo na kolesu varneje. Razmah kolesarjenja v mestih, izposoja oziroma skupna raba koles je nekaj običajnega skoraj povsod. Milijoni ljudi po vsej Evropi pa kolesarijo v službo ali pa uporabljajo kolo kot priljubljeno obliko rekreacije in športa. Komunikacija med kolesarji in ostalimi udeleženci v prometu je lahko zelo težavna, saj mora kolesar roke odmakniti s krmila, če želi nakazati spremembo smeri ali se zahvaliti vozniku. Po podatkih o varnosti v prometu Evropske komisije vsako leto približno 2000 kolesarjev izgubi življenje na evropskih cestah. BL/FORD/