1. izdaja Pariškega avtomobilskega salona, ki se je letos odvila med 14. in 20. oktobrom v razstavnem centru Porte de Versailles, je ponovno postregla z izjemnim uspehom, sporočajo organizatorji. Več kot 500.000 obiskovalcev v samo šestih dneh je obeležilo ta velik avtomobilski dogodek, ki je navdušil ljubitelje avtomobilov vseh starosti.

Letošnja izdaja je bila posvečena praktično neomajni navezanosti Francozov na avtomobil. Obogateni format dogodka je bil zasnovan tako, da je zadostil željam širše javnosti ter pričakovanjem proizvajalcev in partnerjev. Na otvoritveni novinarski dan, 14. oktobra, je dogodek obiskalo več kot 4.000 novinarjev, od tega kar četrtina iz tujine, ter 1.000 ustvarjalcev vsebin, ki so z navdušenjem spremljali vrnitev nekaterih največjih avtomobilskih znamk.

Salon je gostil 48 proizvajalcev ter 158 razstavljavcev in partnerjev, ki so v petih paviljonih predstavili svoje najnovejše inovacije in vodilne modele. Obiskovalci so imeli priložnost iz prve roke izkusiti prihodnost avtomobilizma, kar je dogodek znova utrdilo kot enega največjih avtomobilskih dogodkov na svetu.

Število obiskovalcev – kar 508.007 – je ob zaključku dogodka v nedeljo zvečer pričalo o globoki povezanosti širše javnosti z avtomobilsko industrijo. Ipsosova študija, predstavljena v okviru dogodka, je pokazala, da je kar 81 % Francozov čustveno navezanih na svoje avtomobile, ki jih spremljajo skozi različna življenjska obdobja. Nekaj utrinkov.