Renault Megane Conquest je novi kupejevski športni terenec s hibridnim pogonskim sklopom. Na večini trgov pod imenom Megane Arkana, pri nas Megane Conquest namerava osvojiti slovenske  kupce z izrazitim značajem, zadovoljstvom v vožnji, udobjem, prostornostjo in ne nazadnje s svojim dinamičnim videzom v slogu kupeja. Novost v segmentu je paleta hibridnih pogonskih sklopov: inovativni E-TECH Hybrid 145 in motor 1,3 TCe v dveh mikro hibridnih izvedenkah z napetostjo 12 voltov – 140 in 160 (slednji predvidoma kakšen mesec kasneje).Pogonski sklop E-TECH Hibrid, ki je že na voljo v modelih Clio, Captur in Mégane, je Renaultova inovacija z več kot 150 patentnimi prijavami in temelječa na izkušnjah Skupine na področju električnih vozil in formule 1. Renault predlaga tudi slovenskim ljubiteljem in še kaj več športno različico R.S.Line.

Notranjost, namenjena tudi ali predvsem družinski uporabi zagotavlja primeren notranji prostor, udobje, prilagodljivost in v tem pogledu tudi uporaben prtljažnik. Ustvarja tehnološki vtis. CONQUEST se hvali z eno največjih prikaznih površin v svojem razredu. Megane Conquest z digitalno instrumentno ploščo z barvnimi zasloni diagonale 11, 18 ali 26 cm (4,2”, 7” ali 10,2”, odvisno od različice) ponuja prilagodljivo, intuitivno izkušnjo v vožnji. Skupaj s 18- ali 24-centimetrskim (7” ali 9,3”) zaslonom na sredini armaturne plošče ima eno največjih prikazovalnih površin v svojem razredu.

 

 

 

Osrednja konzola s kar veliko odlagalnega prostora omogoča tudi indukcijsko polnjenje pametnih telefonov in stranski predal z mrežo na sovoznikovi strani. Samodejna električna parkirna zavora s funkcijo Auto hold je na voljo že od prvega paketa opreme. Bolje opremljene različice imajo velik pokončen zaslon na dotik z diagonalo 24 cm (9,3”) za še bolj visokotehnološko notranjost (v ostalih paketih opreme je vodoraven zaslon z diagonalo 18 cm oz. 7”. Različica E-TECH Hibrid R.S. Line s prestavno ročico e-shifter nima mehanske povezave z menjalnikom, kakršno imajo najbolje opremljene različice modelov Espace in Captur.

Megane Conquest se hvali z velikodušno odmerjenim prtljažnikom s prostornino 513 litrov (480 litrov v različici E-TECH Hibrid) in kompletom za popravilo pnevmatik. Ima tudi prestavljiv pod prtljažnika, ki ga je mogoče postaviti nižje in s tem povečati prostornino, ali pa višje za lažje nalaganje težje prtljage. Paketi serijske opreme so opredeljeni z vstopnim ZEN, Intens in R.S. Line. Cene se začenjajo z različico TCe 140 EDC za 23.190 evrov in E-TECH s ceno 24.690 evrov. Megane Conquest (oziroma Arkana) za Evropo temelji na skupni konstrukcijski osnovi Zveze CMF-B, ki je tudi temelj najnovejših generacij modelov Clio in Captur. Megane Conquest izdelujejo vzporedno z modelom Renault Samsung Motors XM3 v tovarni Busan v Južni Koreji.