BMW vstopa v dobo električne mobilnosti z novo generacijo pogonskega sklopa eDrive Gen 6, ki prinaša tanjše baterije z večjo energijsko gostoto, učinkovitejše elektromotorje in napredne programske rešitve. Prvi model, ki bo temeljil na popolnoma električni platformi Neue Klasse, bo novi iX3, ki bo predstavljen v prihodnjih mesecih. Proizvodnja bo stekla v drugi polovici leta 2025, na trg pa naj bi prišel okoli novembra istega leta. BMW postopoma razkriva dodatne podrobnosti te inovativne arhitekture, ki bo osnova vseh prihodnjih električnih modelov znamke.
Šesta generacija električnega pogonskega sklopa BMW temelji na celostnem pristopu z močnim poudarkom na energetski učinkovitosti. Nova arhitektura vključuje izboljšano visokonapetostno baterijo, ki ponuja do 20 odstotkov višjo energijsko gostoto. Baterijske celice valjaste oblike so neposredno vgrajene v ohišje visokonapetostne baterije, kar omogoča boljšo integracijo brez vmesnih modulov. Hkrati baterija postane strukturni del karoserije vozila, kar izboljša stabilnost in zmanjša težo. Arhitektura z napetostjo 800 V omogoča hitrejše polnjenje in večjo energijsko gostoto. V primerjavi s prejšnjo generacijo se doseg vozila poveča za 30 odstotkov, čas polnjenja pa skrajša za enak delež.
Pogonski sklop eDrive Gen 6 prinaša tudi dvosmerno polnjenje, kar omogoča vračanje energije v omrežje. Upravljanje distribucije energije prevzema novi BMW Energy Master, napredna krmilna enota, ki optimizira interakcijo med baterijo, motorjem in elektronskimi sistemi vozila. Ta tehnologija izboljšuje energetsko učinkovitost in omogoča posodobitve programske opreme na daljavo.
Novi pogonski sistem združuje več tehnologij elektromotorjev, kar povečuje zmogljivost in energetsko učinkovitost. Električno vzbujeni sinhroni motor ohranja konstantno učinkovitost in visoko zmogljivost brez uporabe trajnih magnetov. Magnetno polje v rotorju ustvarjajo navitja, ki jih napaja enosmerni tok. Pri modelih s štirikolesnim pogonom xDrive BMW uporablja dodatni asinhronski motor, ki je zaradi kompaktne zasnove lažji in cenejši za proizvodnjo. Magnetno polje rotorja pri tej vrsti motorja inducira stator, rotor pa je zasnovan kot kovinska kletka. V primerjavi s prejšnjo generacijo so BMW-ju uspeli zmanjšati energijske izgube za 40 odstotkov, znižati proizvodne stroške za 20 odstotkov in zmanjšati težo za 10 odstotkov.
Serijska proizvodnja pogonskih sistemov eDrive Gen 6 se bo začela poleti 2025 v BMW-jevi tovarni v Steyrju v Avstriji, kjer se je predproizvodnja začela že septembra 2024. BMW sledi decentralizirani proizvodni strategiji za baterije, pri čemer postavlja proizvodne obrate v bližino tovarn za sestavljanje vozil. Glavne proizvodne lokacije se nahajajo v Nemčiji, na Madžarskem, Kitajskem, v Mehiki in ZDA.