Brabus 700 Blue Sky združuje vse te značilnosti in presega klasične definicije, da bi v vozilu ponudil več od običajnega avtomobila. Osnovni model je že sam po sebi ekskluziven, a Brabus, ki je sicer specializiran za predelavo Mercedesovih modelov, je s svojim pristopom dvignil Rolls-Royce Cullinan na še višjo raven. Že prej je bilo težko biti neopažen, zdaj pa je praktično nemogoče, tudi v najbolj mondenem okolju.
Vsaka podrobnost zunanjosti modela Brabus 700 Blue Sky je skrbno zasnovana za takojšen vizualni vtis. Temna barva prevladuje: visokosijajne karbonske komponente so nadomestile vse serijsko kromirane dele, ki so zdaj v črni barvi. Sprednji spojler vozilu ne le doda športen videz, ampak tudi zmanjša vzgon na prednji osi. Sprednji del se brezhibno poveže s karbonskimi blatniki, na katerih so nameščena 24-palčna platišča Monoblock M “Platinum Edition”. Prepoznaven videz vozila dopolnjuje zadek, kjer sta v ospredju zadnji spojler in difuzor ter dve črni izpušni cevi iz nerjavečega jekla.
V popolnem kontrastu z zunanjo temačnostjo je notranjost avtomobila, ki žari v svetlih odtenkih modrega neba, po katerem je avtomobil tudi poimenovan. Sedeži, sredinska konzola in obloge so iz mehkega usnja v dizajnu Brabus Seashell Diamond, ki z natančnimi šivi in perforacijami ustvarja edinstven videz. Enak dizajn zaznamuje tudi tla prtljažnika in vratne obloge.
Pod pokrovom motorja ostaja originalni 6,75-litrski V12 motor, ki so mu Brabusovi inženirji povečali moč na 700 konjskih moči pri 5500 obratih na minuto (v primerjavi s 600 konjskimi močmi različice Black Badge Cullinan). Navora je 950 Nm, kar omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 5 sekundah, kar je dve desetinki sekunde hitreje od standardne različice, medtem ko je največja hitrost še vedno elektronsko omejena na 250 km/h. Povečano zmogljivost omogočajo tudi elektronsko krmiljeni izpušni ventili, ki aktivno uravnavajo zvok izpušnega sistema in omogočajo preklop med diskretnim načinom za tišje delovanje in močnim športnim zvokom.