Citroën vstopa v novo obdobje elektrifikacije z modelom C5 Aircross, ki ga je predstavil tudi na slovenskem trgu. Prenovljeni SUV prinaša prepoznaven francoski dizajn, več udobja in razširjeno paleto elektrificiranih pogonov, s katerimi želi znamka okrepiti svojo prisotnost v konkurenčnem segmentu kompaktnih športnih terencev.

S prenovo C5 Aircross nadaljuje pot, ki jo je Citroën začrtal s svojo strategijo “Electric for All” – postopno elektrifikacijo celotne modelske ponudbe, ki združuje napredno tehnologijo, udobje in dostopnost. Novi C5 Aircross je tako zasnovan, da ponuja idealno ravnovesje med vsakodnevno uporabnostjo, učinkovito porabo in udobnim, tihim delovanjem.

Dizajn in udobje po meri Citroëna

Novi C5 Aircross ohranja značilno oblikovno identiteto znamke, hkrati pa prinaša sodobnejši in bolj samozavesten videz. Prednji del zaznamuje nova svetlobna podpisna linija s tankimi LED-žarometi, prenovljeno masko in večjo stabilnostjo drže na cesti.

V notranjosti prevladuje občutek prostornosti in topline, značilen za Citroënove modele. Uporabljeni materiali so mehkejši na dotik, z izboljšano zvočno izolacijo in sedeži Citroën Advanced Comfort®, ki zagotavljajo mehko podporo in zmanjšujejo utrujenost pri daljših vožnjah. C5 Aircross tako ostaja eden najbolj udobnih modelov v svojem razredu.

Prostornost v kabini ostaja eden od njegovih ključnih adutov – s 580 do 720 litri prtljažnega prostora in vzdolžno pomičnimi zadnjimi sedeži ponuja prilagodljivost, ki jo vozniki v tem segmentu iščejo.

Tri elektrificirane različice za vsak slog vožnje

Citroën ponuja tri elektrificirane pogone – hibrid, priključni hibrid (PHEV) in popolnoma električni model, ki je na voljo v dveh izvedbah: s standardnim in podaljšanim dosegom.

Popolnoma električni ë-C5 Aircross

Električni C5 Aircross z dosegom do 420 kilometrov (WLTP) poganja motor s 157 kW (214 KM). Namenjen je tistim, ki iščejo tiho in brez-emisijsko vožnjo z enostavno uporabo.
Začetna cena različice YOU znaša 38.990 evrov, različica PLUS stane 41.390 evrov, najbogatejši paket MAX pa 44.090 evrov.

Kupci, ki želijo večjo avtonomijo, lahko izberejo izvedbo s podaljšanim dosegom (230) in močjo 170 kW (231 KM), ki z zmogljivejšo baterijo ponuja še več svobode pri daljših poteh. Cene se začnejo pri 46.190 evrih (YOU) in segajo do 48.890 evrov (MAX).

Hibridna različica

Za tiste, ki želijo ohraniti kombinacijo motorja z notranjim zgorevanjem in električnega pogona, je na voljo hibridna različica s 1,2-litrskim motorjem (107 kW / 145 KM) in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko. Cena hibridnega C5 Aircrossa se začne pri 28.990 evrih (YOU), sledi 31.090 evrov (PLUS) in 33.790 evrov (MAX).

Priključni hibrid (PHEV)

Na vrhu ponudbe je priključni hibrid (PHEV) s skupno močjo 143 kW (195 KM) in 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki omogoča več kot 70 kilometrov električnega dosega.
Cene se gibljejo med 41.390 in 44.090 evrov, odvisno od izbrane stopnje opreme.

Ta pogonska različica združuje najboljše iz obeh svetov – brezskrbno vožnjo na elektriko v mestu in učinkovit bencinski motor za daljše poti.

Tehnologija in varnost

Novi C5 Aircross prinaša širok nabor naprednih asistenčnih sistemov, vključno z aktivnim tempomatom s funkcijo Stop & Go, sistemom za ohranjanje voznega pasu, nadzorom mrtvega kota in samodejnim zaviranjem v sili.
Na voljo je tudi nov infotainment sistem z 10-palčnim osrednjim zaslonom, posodobljenim vmesnikom in brezžično povezavo Apple CarPlay ter Android Auto.

Električne različice omogočajo polnjenje z izmeničnim tokom do 11 kW, medtem ko je hitro polnjenje z enosmernim tokom možno do 100 kW, kar omogoča napolnitev baterije do 80 odstotkov v približno 30 minutah.

Citroënova vizija elektrifikacije

S C5 Aircrossom Citroën nadaljuje svojo strategijo postopnega prehoda na električne pogone. Do leta 2030 naj bi bila celotna ponudba znamke v Evropi popolnoma elektrificirana.
Pri Citroënu poudarjajo, da želijo z modelom C5 Aircross električno mobilnost približati širšemu krogu uporabnikov – tako po ceni kot po uporabnosti.