Cupra je na avtomobilskem salonu predstavila koncept Tindaya, ki nakazuje oblikovno in tehnološko usmeritev prihodnjih modelov. Čeprav je prototip oblikovan izrazito sodobno in »ekstremno«, ohranja kontinuiteto z značilnostmi, ki so prepoznavne že pri trenutnem modelu Formentor. Dolžina vozila meri 472 centimetrov, kar je bistveno več od aktualne različice, zato se poraja vprašanje, ali gre za predogled naslednje generacije Formentorja ali povsem novega modela v ponudbi Cuprine družine.

Oblikovno Tindaya izstopa s športnim in kompleksnim dizajnom, ki združuje kupejevsko silhueto z izrazito nagnjenim zadnjim steklom in poudarjenimi linijami bokov. Muskulaturni blatniki, globoki prehodi v karoseriji in kontrast med materiali ter barvami ustvarjajo dinamičen vtis. Čeprav v serijski izvedbi morda ne bodo prisotne vse oblikovne rešitve, je verjetno, da bo Cupra v prihodnje ohranila izrazito drzen oblikovni jezik.

Notranjost koncepta je še bolj futuristična. Prostor je zasnovan okoli voznika, s štirimi školjkastimi sedeži, razdeljenimi z visokim osrednjim tunelom. Volan v obliki letalske komandne ročice ter upravljalnik na dotik med sprednjima sedežema nakazujeta na osredotočenost na vozno izkušnjo. Poseben poudarek je na prilagodljivosti vzdušja v kabini, saj lahko voznik spreminja svetlobne, zvočne in ambientalne učinke. Med inovativnimi rešitvami so še zaslon ob vznožju vetrobranskega stekla, avdio sistem, razvit s podjetjem Sennheiser, ter nenavadna zasnova vrat, ki se odpirajo v nasprotni smeri.

Cupra pri tem konceptu znova potrjuje, da bo vozna dinamika ostala ena ključnih značilnosti prihodnjih modelov. Podrobnosti o pogonu ostajajo neznanka, vendar se pričakuje elektrifikacija. Ostaja odprto vprašanje, ali bo serijska različica izključno električna ali pa bo na voljo tudi hibridna izvedba, kar bi bilo skladno s trendi na avtomobilskem trgu.