Na milanskem tednu oblikovanja je Fiat s pomočjo pohištvene ikone Kartell predstavil nekaj res posebnega – eksperimentalni koncept Grande Panda Kartell. Ni nova serijska različica mestnega avtomobila, ampak ustvarjalni “showcar”, ki briše meje med avtomobilizmom in notranjim dizajnom.
Avto s svojo oblikovalsko zgodbo
Fiat Grande Panda Kartell ni naprodaj, niti ni prototip novega modela. Gre za oblikovalski laboratorij, ki preizkuša, kako se materiali, estetika in filozofija notranjega oblikovanja lahko preslikajo v avtomobilski svet. Projekt združuje vrednote obeh znamk – Fiata in Kartella – z ambicijo, da slog postane ključni del vozniške izkušnje.
Kontrast, ki deluje
Konceptna Panda je odeta v živahno, energično rdečo barvo, ki jo notranjost v elegantnem Tasmania modrem odtenku lepo dopolnjuje. Kartellov logotip v obliki besede “Love” se pojavlja kot subtilen dekorativni element – na platiščih, zadnjem delu avtomobila in ob stranskih stebričkih. Notranjost deluje igrivo in moderno, z monogramom “KK”, vtisnjenim v vse tkanine, ki so narejene iz naprednih in trajnostnih tekstilov.
Skrita presenečenja in igrivost
Zamisel ni zgolj estetska – v avtomobil so vgradili tudi pravi “easter egg”, torej skrito presenečenje za pozorne opazovalce. V kabini se skriva legendarna Kartellova namizna svetilka – majhna, a pomenljiva podrobnost, ki še bolj poveže avtomobil s svetom notranjega oblikovanja.
Materiali prihodnosti in trajnost
Pri tem oblikovalskem eksperimentu je trajnostna usmerjenost ključnega pomena. Eden izmed materialov, ki ga testirajo za uporabo v avtomobilski kabini, je Polikarbonat 2.0 – lahek, trpežen in narejen iz obnovljivih virov. Uporabljajo ga že v številnih Kartellovih ikoničnih izdelkih.
Poleg tega so tkanine v vozilu del reciklažne verige: ostanki materialov iz proizvodnje pohištva (kot je stol Foliage) se predelajo v vlakna in nato v 100 % recikliran poliester, uporabljen za sedežne prevleke. Osrednji del teh prevlek vsebuje kar 60 % recikliranih vlaken – dokaz, da se odpad lahko spremeni v dizajn.
Skratka: Ko avtomobil ni več samo prevozno sredstvo
Grande Panda Kartell je več kot le razstavni eksponat. Je navdihujoč dokaz, kako lahko dve industriji – avtomobilska in pohištvena – najdeta skupen jezik v inovativnosti, estetiki in odgovornem odnosu do okolja. In čeprav ta Panda ne bo zapeljala na ceste, jasno kaže, v katero smer razmišlja sodobna mobilnost.











