Septembra je Ford predstavil šesto generacijo Forda Mustanga, ki prinaša veliko več tehnologije, vendar ostaja zvest svoji naravi ameriškega mišičnjaka z izjemnim V8 pod motornim pokrovom. Pred kratkim pa je Ford uradno objavil še tehnične specifikacije novega Mustanga. Ta bo na voljo s 4-valjnim 2,3-litrskim turbo motorjem in 5-litrskim atmosferskim V8, v dveh stopnjah moči: 480 in 500 KM. Prihod na trg je predviden poleti 2023.

Tržno najbolj zanimiv motor v Evropi naj bi bil 2,3-litrski 4-valjni turbo EcoBoost, ki je bil ob enaki prostornini zasnovan popolnoma na novo. Uporablja novo arhitekturo Modular Power Cylinder in ima prav tako novo razmerje med vrtino in gibom, neposrednim vbrizgom in spremenljivim časom odmične gredi. Motor je opremljen tudi z integrirano recirkulacijo izpušnih plinov in tehnologijo turbo polnjenja twin scroll. Ima 315 KM, kar je 5 KM več od trenutne generacije in navor 474 Nm. Poleg tega, da je močnejši, naj bi bil po mnenju odgovornih tudi učinkovitejši pri porabi goriva. Pri čemer ima svojo vlogo tudi 10-stopenjski samodejni menjalnik, edini na voljo v kombinaciji s tem motorjem.

Za zahtevnejše, ki bi radi še več “ameriških mišic”, je na izbiro tudi Ford Mustang GT, opremljen s 5-litrskim motorjem V8 Coyote četrte generacije. Inženirji so izvedli številne posodobitve, vključno z več strukturnimi izboljšavami, posodobljenim oljnim koritom, indukcijskim sistemom z dvojno dušilno loputo in dvojnim dovodom. Te spremembe Mustangu GT omogočajo občuten korak naprej. Kot zagotavljajo, gre zdaj za 480 KM in 562 Nm navora, kar je 30 KM in 7 Nm navora več kot prejšnja generacija. Kupci lahko te številke še povečajo z izbiro visokozmogljivega izpuha in z aktivnim delovanjem ventilov. Končni rezultat je 486 KM in 566 Nm navora.

Na vrhu ponudbe je Ford Mustang 5.0 Dark Horse, ki ga je oblikoval Ford Performance. Temelji prav tako na najzmogljivejšem motorju V8 Coyote, ki je bil dopolnjen z nekaterimi modifikacijami, da je tako zmogljivejši in primeren tudi za zaprto stezo.. Inženirji so dodali kovane batnice in uravnoteženo ročično gred za obvladovanje višjih tlakov v valjih in hitrosti batov. Motor je opremljen tudi z ojačanimi odmičnimi gredmi, ki zagotavljajo večjo odpornost na stezi in dolgotrajno delovanje blizu meje 7.500 vrtljajev na minuto.

Končni rezultat je najmočnejši atmosferski V8 doslej v Mustangu, ki ni Shelby in proizvede 500 KM in 566 Nm navora, kar je 30 KM in 11 Nm več kot odhajajoči Mustang Mach 1. Motorji bodo povezani s šeststopenjskim ročnim menjalnikom s sinhroniziranim sistemom (serijsko pri GT) ali desetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Dark Horse ima tako po uradnih podatkih ob samodejnem tudi edinstveni šeststopenjski menjalnik s hladilnikom olja menjalnika.