Potem, ko ga je Ford prvič pokazal na Festivalu hitrosti v Goodwoodu julija letos se je Mustang Mach‑E Rally danes na salonu IAA Mobility v Munchnu prvič pokazal brez maskirne prevleke. V družino Mustang Mach-E prihaja kot prvo Fordovo električno vozilo po navdihu relijev, ki Mustangovo neomejeno svobodo prenaša na makadame in neutrjene poti.

Mustang Mach-E Rally tehnologijo električnih vozil uvaja na povsem novo področje. Poganja ga posebej uglašena različica pogonskega sklopa modela Mustang Mach-E GT z dvema motorjema, ki razvije najmanj 880 Nm navora in 358 kW moči. Mustang Mach-E Rally vključuje litij-ionsko baterijo z uporabno kapaciteto 91 kWh.

Vzmetenje je za 20 milimetrov višje kot pri Mustangu Mach‑E GT in je opremljeno s posebej prilagojenimi vzmetmi, amortizerji MagneRide4 in 385‑milimetrskimi sprednjimi zavornimi koluti z rdeče lakiranimi zavornimi čeljustmi blagovne znamke Brembo.

Mustang Mach-E Rally ima za stik s prašnimi vozišči trpežna 19-palčna sijajno bela platišča iz lahke zlitine v slogu relija, navdihnjena z dolgo zgodovino Fordovih vozil za reli, na njih pa so pnevmatike Michelin CrossClimate2 dimenzij 235/55 R19, ki imajo v primerjavi z modelom GT višje bočnice in boljši oprijem na neutrjeni površini.

Zaradi obilice letečega kamenja pri hitri vožnji je poskrbljeno za zaščito spodnjega dela vozila z zaščitno oblogo sprednjega in zadnjega elektromotorja ter zaščitno folijo na oblogah vrat in blatnikih, ki pomaga zmanjšati poškodbe lakiranja, trgovec pa lahko namesti še zavesice za zaščito pred pršenjem blata in drobirja. V sprednji del je vgrajena tudi točka za reševanje z vleko, če bi bile pustolovščine na terenu preveč začinjene.

Mustang Mach-E Rally je prvi Ford z voznim načinom RallySport zasnovan za terensko vožnjo: prilagoditev elektronskih nadzornih sistemov zagotavlja večje zdrse, linearen odziv dušilne lopute omogoča boljši nadzor, agresivnejše blaženje pa boljšo vodljivost v širokih ovinkih. Poleg tega bodo vozniki zagotovo cenili zmogljivost Mustanga Mach-E Rally na snegu in drugih spolzkih podlagah, ki jo omogoča ta vozni način v kombinaciji z novimi pnevmatikami.

Ford je za testiranje Mustanga Mach-E na svojem poligonu v Michiganu razvil povsem novo progo za reli. Progo so posebej zasnovali veterani relikrosa, da bi simulirali to, kar lahko vozilo čaka v resničnem svetu. Inženirji in mehaniki so nato prototipe Mustanga Mach-E Rally ‘zlorabili’ na 800-kilometrskih testih, ki so simulirali preizkuse vzdržljivosti v relikrosu, da bi se prepričali, ali vozilo izpolnjuje namenskost zasnove.

Mustang Mach-E Rally navduši tudi z ustreznim videzom: izstopa z velikim zadnjim spojlerjem, ki se zgleduje po Focusu® RS, edinstvenimi kontrastnimi poudarki, vključno z zgornjimi in spodnjimi oblogami, posebnim sprednjim deljenim spojlerjem, črno lakirano jekleno streho ter značilno in namensko sprednjo masko, v katero so vgrajene meglenke, ki zagotovo sodijo med obvezno opremo vozil za reli. Vsakega Mustanga Mach-E Rally že serijsko krasita dve dirkaški progi, ki dopolnjujeta drzno barvno paleto. Naročite ga lahko v barvah Grabber Blue, Shadow Black, Eruption Green in vznemirljivi Grabber Yellow, za doplačilo pa sta na voljo tudi Star White ali nova Glacier Gray.

Za notranjost je značilna kombinacija udobja, funkcionalnosti in sloga, ki se lepo ujema s kultnimi belimi platišči. Sijajno beli poudarki krasijo armaturno ploščo, spodnja kraka volana in kontrastne šive na vratih. Voznika čaka poseben Fordov športen sedež s sijajno belim naslonjalom in reliefnim napisom “Mach-E Rally” na površini sedišča.

Naročila za model Mustang Mach-E Rally bodo (na določenih trgih) začeli sprejemati v začetku leta 2024.