Ford si ga je na novo zamislil, preoblikoval in zasnoval, da je najpametnejši, najbolj vsestranski in globalno najbolj zmogljiv Ranger doslej, namenjen kupcem na več kot 180 trgih po vsem svetu. To je rezultat več kot 5000 intervjujev z lastniki pick-upov na desetinah delavnic po vsem svetu. Fordove snovalce je zanimalo, kako lastniki uporabljajo svoje poltovornjake, kaj jim je všeč, kaj si želijo še imeti in katere izkušnje so jim bile najpomembnejše.

Ford Ranger nove generacije stavi na visokotehnološke lastnosti, izboljšano povezljivost in zmogljivosti za delo, družino in prosti čas. Ranger prihaja z izbiro preizkušenih in vzdržljivih dizelskih pogonskih sklopov, vključno s Fordovim zmogljivim turbodizlom V6. Fordov preizkušen 3,0-litrski turbodizel V6 razvit za Rangerja predstavlja enega od treh turbodizelskih motorjev ob prihodu na trg. V Evropi si bodo lahko novi Ranger prilagodili po lastnem okusu s širšim izborom več kot 150 v celoti tovarniško podprtih delovnih, mestnih in pustolovskih dodatkov. Nadgrajeno podvozje in vzmetenje zagotavljata odlično vožnjo in vodljivost, ne glede na število potnikov, obremenjenostjo s tovorom ali vleko. Tovorni prostor je uporabnejši in lažje dostopen.

Oblikovno drznejši in bolj samozavesten potrjuje Fordov globalni DNK poltovornjaka. Nova maska motorja, značilen dizajn žarometov v obliki črke C, subtilna ramenska linija in drznejši kolesni loki ustvarjajo brezkompromisen videz. Ford se je pri novemu Rangerju prvič odločil za matrične LED žaromete. Zadnje luči so oblikovane v podobnem slogu kot prednje, z  značilno grafiko na sprednji strani. Potniški prostor se je po videzu in udobju približal osebnemu avtomobilu, z uporabo vrhunskih materialov, mehkimi na dotik, in sredinskim zaslonom na dotik, z značilnim sistemom za povezovanje in zabavo SYNC.

Foto, FORD