Fordova novost ob Rangerju je tudi slovenskim uporabnikom namenjeni kombi za prevoz oseb Ford Tourneo Custom z zmogljivejšimi in varčnejšimi 2,0-litrskimi dizelskimi motorji, novo ponudbo asistenčnih tehnologij in s EcoBlue, inovativne nove pogonske sklope EcoBlue Hybrid in dovršene asistenčne tehnologije s funkcijo pomoči pri parkiranju. Turneo Custom odslej poganja 2,0-litrski motor EcoBlue s 185 KM in 415 Nm navora, z manjšimi stroški uporabe, nižjo porabo goriva do šest odstotkov in prepričljivejši in odzivnejši z devetimi potniki s prtljago. Tudi Ford se podaja v 100-odstotno električno prihodnost.

Začenja z novim Turneom Custom, kot prvim vozilom v tem razredu, ki bo še pred koncem leta na voljo tudi v Sloveniji kot blagi hibrid z 48-voltno tehnologijo. Posledično dodatno zmanjšanje stroškov za gorivo, zagotavlja Ford, kar bo še posebno dobrodošlo lastnikom in upraviteljem voznih parkov. Vstopni Custom 2.0 TDCi 96 kW (130 KM), 6-stopenjski ročni menjalnik, z osnovno opremo Trend 34.120 z opremo Titanium 35.710 evrov. Hibridna različica 2.0 TDCi 136 kW (185 KM), 6-stopenjski ročni menjalnik mHEV z vstopnim serijskim paketom opreme 38.610 evrov, vstopni dizelski Custom 2.0 TDCi 96 kW (130 KM) Trend, 6-stopenjski ročni menjalnik 34.830 evrov .