Mustang Mach1 najbolj športno-dirkaška različica legendarnega ameriškega modela avtomobila,  kar jih je bilo doslej na voljo ljubiteljem v Evropi. Visokozmogljivi 5-litrski V8 motor s 460 KM in posebno specifikacijo menjalnika, kot tudi z aerodinamičnimi prilagoditvami  in hladilnim sistemom s tehnologijo iz sveta dirk, omogočajo večjo dinamičnost in dosledno vrhunsko delovanje na dirkališču – zagotavljajo pri Fordu.

Mustang Mach1 potrebuje samo 4,4 s z mesta do 100 km/h. Potisk ob podlago je v primerjavi z Mustangom GT povečan za 22 odstotkov, kar jamči boljše lastnosti pri vožnji skozi ovinke in stabilnost pri velikih hitrostih. Model z omejenim številom izdelanih vozil v Evropo prvič prinaša tudi prepoznavne elemente legendarnega Mustanga Mach 1 in ljubiteljem izrazito športnih avtomobilov zagotavlja oblikovanje, specifikacije in podrobnosti iz sveta dirk, navaja Ford.

Ljubitelje želi navdušiti izrazit športni značaj in veselje do visokih vrtljajev, z vozno izkušnjo, kakršne vozniki Mustangov ne pomnijo. Mustanga Mach 1 poganja, kot navajajo uradni viri, povsem iz aluminija izdelan Fordov motor V8, ki združuje izjemno zmogljiv odprt sistem za indukcijski dovod zraka, polnilni kolektor in ohišje dušilne lopute s premerom 87 mm ter kombinacijo nizkotlačnega posrednega in visokotlačnega direktnega vbrizgavanja goriva, kar mu omogoča, da razvije moč 460 KM pri 7250 vrtljajih v minuti in navor 529 Nm pri 4900 vrtljajih v minuti. Kupci bodo lahko izbirali tudi med izjemno čvrstima menjalnikoma z natančnim prestavljanjem, ki omogočata udobno upravljanje prestavnega razmerja pri visokem številu vrtljajev. V Evropi je s proizvodno različico Mustanga prvič na voljo šeststopenjski ročni menjalnik TREMEC z robustno dvolamelno sklopko in kratkimi hodi,