Ford dopolnjuje ponudbo športnih terencev z novo Kugo Hybrid. Z bencinsko-električnim in čistim električnim pogonom med dvema obiskoma bencinske črpalke omogoča doseg do 1000 km1, električnega polnjenja pa ne potrebuje. Z 1,1-kWh baterijo samodejno polni tako z 2,5-litrskim bencinskim motorjem z Atkinsonovim ciklom kot z regenerativnim polnjenjem pri upočasnjevanju ali zaviranju.

Shranjena energija poganja elektromotor, ki prispeva večjo zmogljivost in varčnejšo porabo bencinskega motorja ali povsem električni pogon. Kuga Hybrid samodejno preklaplja med konfiguracijama pogona glede na pogoje pri vožnji. Na nekaterih trgih bo elektrificirani pogon za doplačilo kombiniran s štirikolesnim pogonom.

Da vožnja s 190 KM pod prednjim pokrovom ustvari intenzivnejši vtis pričara simulacija prestavljanja, ki jo omogoča menjalnik s porazdelitvijo moči. Tehnologija s simulacijo dobro znanega prestavljanja običajnega samodejnega menjalnika, ustvarja realnejšo sliko.

Kuga Hybrid dopolnjuje pri Fordu doslej najbolj elektrificirano ponudbo posameznega modela. Pridružuje se Kugi Plug-In Hybrid in EcoBlue Hybrid z 48-voltnim blagim hibridnim pogonom z običajnim bencinskim in dizelskim motorjem.