Štirinožni roboti so podobni psom. Lahko sedejo, ‘dajo tačko’ in se prekucnejo. In z lahkoto tudi več ur zapored snemajo s 360-stopinjsko kamero, premagajo 30-stopinjski naklon in se povzpnejo po stopnicah. Težki so dobrih 30 kg. S štirimi nogami se premikajo zelo podobno kot psi. Vključeni so v pilotski program, s katerim želi Ford prihraniti čas, zmanjšati stroške in povečati učinkovitost v proizvodnji.

Puhek ali Fluffy, kot ga je poimenovala njegova ‘vodnica’ Paula Wiebelhaus, je eden od dveh modelov, ki ju je Ford najel pri podjetju Boston Dynamics, znanem po izdelavi dovršenih mobilnih robotov. Drugemu je ime Spot oziroma Piki. Ford preizkuša robota v svojem obratu za proizvodnjo menjalnikov Van Dyke. Sta sijajno rumena in takoj prepoznavna. Opremljena sta s petimi kamerami se lahko na baterijski pogon skoraj dve uri premikata s hitrostjo do 5 km/h, uporabili pa ju bodo za skeniranje obrata. Pri Fordu so prepričani, da bosta inženirjem pomagala posodobiti originalno zasnovo, izdelano z računalniškim oblikovanjem (CAD), to pa bodo uporabili pri ponovnem opremljanju tovarn z ustreznimi orodji.

 

Stari način je bil drag –  menijo pri Fordu. Skeniranje enega obrata je stalo skoraj 300.000 dolarjev (približno 255.000 evrov). Če bo pilotna uporaba uspešna, bo proizvodna ekipa za skeniranje vseh obratov porabila le delček te vsote. Najsodobnejše tehnologije podjetju tako pomagajo prihraniti denar in omogočajo hitrejše opremljanje obratov, kar navsezadnje prispeva k temu, da so nova vozila prej na trgu.