Na tradicionalnem velikonočnem, letnem srečanju v puščavi Moab v Utahu je Jeep uradno predstavil svoj prvi električni koncept Jeep Wrangler Magneto. Gre zlasti za neke vrste preizkus odziva ljubiteljev terenskih vozil na električni pogon.

Jeep Wrangler Magneto je nastal na osnovi Wranglerja Rubicon 2020. Bencinski 3,5-litrski V6 Pentastar je zamenjal električni motor. Sestavljen iz 4 baterijskih sklopov moči 70 kWh nameščenih na dnu vozila, ki polnijo električni motor 280 KM, omogočajo največji navor 379 Nm in praktično tudi enako moč kot tradicionalni motor z notranjim  izgorevanjem. Wrangler Magneto lahko pospeši od 0 do 100 km/h v 6,8 s in jamči kratke čase polnjenja. Baterijski kompleti so zaprti v vodotesnih ohišjih, ki zagotavljajo brezkompromisne terenske zmogljivosti in bredenje do globine 76 cm.

Značilnost konceptnega Jeep Wranglerja Magneto je prisotnost šeststopenjskega ročnega menjalnika, ki ga upravlja sklopka in deluje podobno kot pri motorjih z notranjim zgorevanjem. Ta posebnost omogoča vožnjo tudi po cesti, oziroma asfaltu.

Jeep Wrangler Magneto estetsko odlikuje bela barva karoserije, s kontrastnimi modrimi detajli v potniški kabini in na cevasti strukturi strehe. Kot pravo terensko vozilo je opremljeno z običajnimi zaščitami, sprednjim odbijačem z vitlom in 17-palčnimi platišči na izrazitih terenskih pnevmatikah.