Jeseni leta 1985 je Lancia Delta S4 prvič nastopila v Svetovnem reli prvenstvu in že ob debiju dosegla legendarno zmago na reliju RAC v Veliki Britaniji, zahvaljujoč izjemni vožnji Toivonena in Wilsona. A svoj prvi tekmovalni nastop je ta ikonični dirkalnik doživel že julija istega leta na reliju Colline di Romagna, kjer sta Alén in Kivimäki zmagala z več kot devetminutno prednostjo.
Delta S4 je utelešenje najdrznejšega in tehnično najbolj naprednega duha znamke Lancia. S cevnim ogrodjem, karoserijo iz kompozitnih materialov in dvojnim polnjenjem motorja je ta dirkalnik dosegal kar 500 konjskih moči, tehtal le 966 kg in dosegel najvišjo hitrost 250 km/h. Kot prvi italijanski štirikolesno gnani avtomobil v svetovnem prvenstvu je Lancia Delta S4 leta 1986 osvojila tako italijanski kot evropski reli naslov.
Eden od le 29 originalnih primerkov, zgrajenih za sezono 1985, je danes razstavljen v razstavnem prostoru Heritage Hub, ob bok drugim legendam, ki so zaznamovale zgodovino motošporta.
Letos se znamka Lancia z modelom Ypsilon Rally4 HF znova vrača na reli prizorišče. Poleg tega se obeta tudi razburljivo enoznamčno tekmovanje Trofeo Lancia in predstavitev novega modela Ypsilon HF Racing. S tem Lancia nadaljuje tradicijo, ki jo je začrtala legendarna Delta S4, in znova dokazuje svojo predanost drznosti, inovativnosti in tekmovalnemu duhu.





