Tako zasebni kot poslovni uporabniki, imajo enake zahteve do električnih vozil kot do enakih  vozil z motorji na notranje zgorevanje. Zahtevajo popolno zanesljivost in funkcionalnost tudi v najzahtevnejših pogojih. Ravno temu je bil namenjen zimski test Mercedesa EQV 300. Razvojna ekipa Mercedes-Benza je prvi popolnoma električni premijski MPV preizkusila na testu vzdržljivosti v najzahtevnejših podnebnih razmerah v Arjeplogu na Švedskem. Pri temperaturah tudi 30 stopinj pod ničlo, z ledenimi cestami in globokim snegom, je EQV v ekstremnih pogojih prestal še eno zadnjih preizkušenj pred prihodom na trg v drugi polovici leta 2020, sporočajo iz Mercedes-Benza.

Na testnem poligonu blizu Arktičnega kroga je sodelovalo več kot 30 inženirjev, strokovnjakov za elektroniko in mehanikov. Med številnimi preizkusi so vozili tudi po zamrznjenih jezerih, kjer so s pomočjo specializirane merilne tehnologije analizirali učinke ekstremnega mraza na obnašanje vozila, ergonomijo in udobje. Začetno obnašanje, nizkotemperaturna odpornost pogonskih komponent, programske opreme in vmesnikov ter termo upravljanje celotnega vozila je ekipa strokovnjakov testirala v posebnih hladilnih celicah testnega centra v Arjeplogu.

Med pomembnimi izhodišči preizkusov v ekstremnih temperaturnih razmerah je bila tudi zmogljivost polnjenja. EQV je bil opremljen z integrirano funkcijo hitrega polnjenja, ki omogoča polnjenje od 10 do 80 odstotkov energije v 45 minutah. Gre za pomembno prednost, zlasti na potovanju, vendar mora delovati zanesljivo, ne glede na temperaturo. BL/Daimler/