Vision One-Eleven se v obliki koncepta zgleduje po eksperimentalni seriji C111 iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja. Namenjen je razvoju novih tehnologij, ki bi jih lahko v bolj ali manj bližnji prihodnosti videli na Mercedesovih modelih.
Med letoma 1969 in 1979 je Mercedes lansiral serijo konceptov C111, ki so nemškemu proizvajalcu služile za testiranje novih tehnologij. Ti koncepti so ostali v zgodovini in V Stuttgartu danes nadaljujejo serijo Vision One-Eleven, ki ni namenjena serijski proizvodnji, čeprav bomo nekatere oblikovni elemente po vsej verjetnosti videli na bodočih serijskih modelih. Za razliko od prvotnih konceptov, ki so eksperimentalno preizkušali dobrobit motorjev z notranjim zgorevanjem, je tokrat pogon 100-odstotno električen, vendar ne kot “običajen” elektromotor.
Mercedes Vision One-Eleven predstavlja visoko zmogljiv aksialni motor, razvit z YASA, britanskim specialistom za elektromotorje naslednje generacije, ki je v lasti Mercedesa od julija lani. Tovrstni motorji so, zagotavljajo Mercedesovi inženirji , lažji, kompaktnejši in hkrati zmogljivejši od motorjev z radialnim tokom, ki se uporabljajo pri skoraj vseh električnih avtomobilih.
Mercedes Vision One-Eleven ima tudi novo baterijsko tehnologijo. Enota, vgrajena v konceptno vozilo, uporablja tekočinsko hlajenje in cilindrične celice s kemijo, podobno tistim v formuli 1. Pri razvoju baterije je Mercedes črpal iz izkušenj z visokozmogljivim pogonskim sklopom Mercedes-AMG, ki izdeluje motorje za ekipo Mercedes Formule1.
Nič manj zanimiva ni zasnova koncepta Mercedes-Vision One-Eleven v slogu C111, ki uvaja bolj atletsko aplikacijo zasnove, imenovano One-Bow. Od nizkega prednjega dela do mišičastega zadka daje enotna linija v obliki loka le 1.170 mm visokemu konceptnemu avtomobilu jasen in izklesan profil. Dostop do potniškega prostora poteka skozi dvoja vrata v obliki galebjih kril, kot pri C111 in še prej pri ikoni 300SL. V notranjosti je vzdušje bolj sproščeno od zunanje dinamike. Pri Mercedesu pravijo, da izbira stila odraža prihodnost, v kateri se bodo superšportni avtomobili lahko vozili sami, kar bo potnikom, ki ne bodo osredotočeni na vožnjo, zagotavljalo udobno okolje.