Fiat 500 je nesporna ikona med mestnimi avtomobili. Trenutno je prvi model skupine FCA v svoji kategoriji, opremljen z novo hibridno tehnologijo. Zagotoviti želi vse prednosti učinkovite, kompaktne, lahkotne in dostopne hibridne vožnje. Z novo hibridno različico modela  500 se začenja elektrifikacija znamke, ki se bo nadaljevala z začetkom proizvodnje novega 500 v Torinu. Ta model bo 100 % električen in bo igral pomembno vlogo na področju e-mobilnosti v okviru strategije FCA.

Fiat 500 Hybrid, ki se uradno predstavlja tudi pri nas, je opremljen z novo bencinsko tehnologijo hibridnega pogona Micro Hybrid, ki združuje novi 1,0-litrski 3-valjni motor iz družine FireFly (51 kW (70 KM)) z 12-voltnim generatorjem BSG (Belt-integrated Starter Generator) in litijionsko baterijo. V primerjavi z motorjem 1.2 Fire, zagotavlja različica Micro Hybrid učinkovitejšo porabo goriva in v povprečju za 20 % nižje izpuste CO2, brez da bi bile pri tem omejene zmogljivosti motorja. Zahvaljujoč sistemu BSG je zagotovljen visok nivo udobja med vožnjo in tih zagon motorja brez vibracij v načinu Start&Stop.  Vožnja s hibridnim modelom prinaša ugodnosti (avtomobil je v skladu s standardi Euro 6D Final), ki, glede na lokalne predpise, omogočajo vstop in vožnjo po mestnih središčih, cenejše parkiranje in davčne olajšave.

Novi Fiat 500 Hybrid je z enakim motorjem na voljo tudi v ekskluzivni posebni seriji “Launch Edition” prepoznavni po znački “Hybrid” na zadnjem delu vozila in po ekskluzivnem logotipu “H”, ki ga tvorita kapljici rose na osrednji konzoli. Rosa – simbol jutranje zore in s tem začetka nove dobe –  je bila navdih za novo in ekskluzivno zeleno barvo zunanjosti “Rugiada”, ki išče popolno harmonijo s tematiko narave in novosti. Sedeži  serije Launch Edition so prvi v avtomobilskem svetu, izdelani iz tkanine SEAQUAL® YARN, posebnega certificiranega materiala, izdelanega iz reciklirane plastike, ki 10 % prihaja iz morja in 90 % s kopnega.

Sistem BSG je nameščen neposredno na motor. Poganja ga klinasti jermen, ki poganja tudi ostale pomožne naprave. Sistem zajema in shranjuje energijo, ki nastaja ob zaviranju in pojemkih, ter jo pri največji moči 3,6 kW uporablja za ponovni zagon motorja v načinu Start&Stop ter za pomoč pri pospeševanju. Tehnologija omogoča, da se motor z notranjim zgorevanjem preprosto izklopi (tudi pri hitrosti, nižji od 30 km/h) s prestavljanjem v nevtralni položaj (armaturna plošča, ki prikazuje informacije o hibridnem sistemu, voznika opozori, kdaj mora to storiti). Pri vožnji v prostem teku litij-ionska baterija napaja vse elemente, in vozniku zagotavlja popoln nadzor nad vozilom.  Pogonska enota Micro Hybrid je kombinirana z novim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, kar je prav tako dobrodošla novost.

Novi 500 1.0 GSE Hybrid 51 kW (70 KM) Launch Edition je na voljo že za 15.190 EUR, različica z mikro  hibridno tehnologijo in nivojem opreme Lounge pa je na voljo že za 13.390 EUR.