Kia predpremierno odkriva nekatere novosti, predvsem glede nove platforme in motorjev. Sorento bo prvi Kiin SUV z novo platformo, kompaktnim prostorom za motor, krajšima previsoma in daljšo medosno razdaljo. V primerjavi s predhodnikom je daljši za 10 mm in večjo medosno razdaljo za 35 mm. Z novo platformo naj bi Sorento izkoristil nekatere prednosti v svojem razredu, zlasti na področju prostornosti, uporabnosti, učinkovitosti in kakovosti. Novi Sorento obljublja večji potniški prostor in prtljažnik, notranji prostor pa naj bi bil celo največji v razredu velikih športnih terencev.

Nova platforma je namenjena novemu ‘Smartstream’ turbo hibridnemu pogonu na osnovi prvega elektrificiranega pogona z bencinskim 1,6-litrskim GDi turbo motorjem, elektro motorjem z močjo 44,2 kW in litij-ionski polimerskim baterijski sklop z zmogljivostjo 1,49 kWh. Kot navajajo v Kii, bencinski in elektro motor skupno zagotavljata 169 kW (230 KM) in 350 Nm navora. Ob teh zmogljivostih zagotavlja nizke emisije novega elektrificiranega pogona. Inteligentna prostorska zasnova nove platforme omogoča postavitev baterijskega sklopa pod vozilom, brez posega v kabino ali prtljažni prostor.

Novi štirivaljni 2.2 ‘Smartstream’ dizelski motor, ki bo na voljo v Evropi in Južni Koreji, odkriva 148 kW (202 KM) in navor 440 Nm. Moč prenaša preko prav tako novega Kiinega n8-stopenjskega menjalnika z dvojno (mokro) sklopko (8DCT), ki naj bi jamčil bolj uglajeno pretikanje je nastal z namenom zagotavljanja uglajenega pretikanja, značilnega za običajne samodejne menjalnike, obenem pa je izboljšan v primerjavi z menjalnikom s suho dvojno sklopko. Napovedanih je še nekaj novih pogonov, med drugim priključno hibridna različica.

Poleg nove platforme in pogonov se Sorento ponaša tudi z novimi tehnologijami za večjo varnost in udobje, denimo Kiin prvi večstopenjski zavorni sistem, ki zmanjšuje posledice sekundarnih trkov. Po premieri v Ženevi, ga lahko na trgu pričakujemo konec poletja. BL/Kia/