Generaciji 992 se po približno dveh letih in pol pridružujejo še športni modeli GTS, ki predstavljajo privlačno dopolnitev palete modelov 911. Pred dvanajstimi leti je Porsche prvič predstavil 911 kot model GTS. Nova generacija priljubljenega športnega modela stavi na zmogljivosti, vozno dinamiko in specifičen videz. Šestvaljni bokser motor razvije moč 353 kW (480 KM). To je 22 kW (30 KM) več kot pri aktualnem 911 Carrera S ali prejšnjem 911 GTS. Na voljo ima Porschejev 8-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (PDK) ali 7-stopenjski ročni menjalnik ter specifično GTS-podvozje s sistemom Porsche Active Suspension Management (PASM) in visokozmogljivimi zavorami iz modela 911 Turbo.

Nove modelske različice z začetno ceno na nemškem trgu 140,981 evrov so: 911 Carrera GTS s pogonom zadaj, kot Coupé in Cabriolet; 911 Carrera 4 GTS s štirikolesnim pogonom, kot Coupé in Cabriolet ter 911 Targa 4 GTS s štirikolesnim pogonom. Vozno dinamiko zagotavlja paket lahke gradnje, ki je prvič na voljo za GTS . Z njim znaša prihranek na masi do 25 kilogramov. Črni kontrastni elementi na karoseriji in zatemnjeni deli žarometov ustvarjajo športno diskreten videz. Črna barva prevladuje tudi v notranjosti. Številni elementi iz mikrotkanine Race-Tex prispevajo dinamičen in obenem eleganten ambient. V novih različicah je naprednejša generacija sistema Porsche Communication Management (PCM) predvsem glede upravljanja in povezljivosti.

S tehničnega vidika je poudarek na podvozju in specifičnem športnem izpušnem sistemu. Šestvaljni trilitrski bokser motor s turbopolnilnikom novega 911 GTS razvije moč 353 kW (480 KM). Največji navor 570 Nm je za 20 Nm višji kot pri predhodniku. 911 Carrera 4 GTS Coupé z 8 stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK) se od 0 do 100 km/h odzove v 3,3 sekunde. S tem je tri desetinke hitrejši kot prejšnji model. Kot alternativa za menjalnik PDK je za vse modele 911 GTS na voljo 7-stopenjski ročni menjalnik s kratkimi prestavnimi razmerji.

Podvozje, prirejeno za modele GTS, prihaja iz sorodnega 911 Turbo. Na osnovi serijskega sistema Porsche Active Suspension Management (PASM) se blažilniki, po zagotovilih Porscheja, bliskovito odzivajo na dinamične spremembe. Pri Coupéju in Cabrioletu je PASM serijsko kombiniran z za 10 milimetrov spuščenim športnim podvozjem. Za model 911 Targa 4 GTS so uporabili podvozje iz 911 Targe 4 S. Inženirji so tudi zavorno moč prilagodili višjim zmogljivostim modela GTS. Iz modela 911 Turbo S prihajajo 20-palčna (spredaj) oziroma 21-palčna (zadaj) črna aluminijasta platišča s centralnim vijakom. Serijski športni izpušni sistem, ki ima specifično GTS-nastavitev, in manjši obseg notranje izolacije zagotavljata še bolj emocionalno doživljanje zvoka.