Nova, že šesta generacija razreda C, ki se je tik pred koncem tedna predstavila tudi pri nas, stavi predvsem na eleganten dizajn in inovativno tehnologijo. Želi nadaljevati vlogo najbolj prodajanega modela znamke Mercedes-Benz. Od leta 1982 je bilo prodanih že več kot 10,5 milijona. Z udobjem, zanesljivostjo, varnostjo in tehnologijo se zgleduje po največji in najbolj prestižni limuzini razreda S. Tako limuzina kot karavanska izvedba razreda C, želita z bolj dinamičnim oblikovanjem, premišljenimi varnostnimi funkcijami, digitalnim kombi instrumentom, intuitivnim multimedijskim sistemom MBUX in prefinjenimi funkcijami udobja, postaviti nova merila v tem tem premijskem segmentu.

Notranjost z izbranimi materiali z videzom usnja, lesenim furnirjem in pravim aluminijem ustvarjajo elegantne površine. Osrednji prikazovalnik na videz lebdi in se rahlo nagiba k vozniku. Kokpit in digitalni upravljalni elementi so v celoti namenjeni potnikom. Nova generacija intuitivnega sistema MBUX ponuja višjo raven individualizacije in udobja. Potnike želi razvajati s serijskim samodejnim menjalnikom, povečano prostornostjo potniške kabine, novimi sedeži in številnimi udobnostnimi funkcijami, npr. Energizing Comfort, masažnimi sedeži ipd., je v šesti generaciji razreda C odlično poskrbljeno za udobje.

Za večjo varnost skrbi zadnja generacija asistenčnih sistemov, z najnovejšo generacijo zmogljivih senzorjev. Pomoč v vožnji je lahko na enaki ravni kot v novem razredu S. Z dovršeno zasnovo aktivne in pasivne varnosti, ki jo pričakujemo od vseh vozil Mercedes-Benz, pa novi razred C jamči vrh varnostnega razreda.

Limuzina in karavan sta z dolžino 4,751 m in širino 1,820 m sta precej večja od svojih predhodnikov. Za 25 mm se je povečala tudi medosna razdalja v prid potnikom na sprednjih in zadnjih sedežih. Na voljo so jim številna odlagalna mesta za drobnarije. Prtljažni prostor ima večjo odprtino za nakladanje, opremljen pa je tudi z dvojnim dnom ter praktičnimi odlagalnimi mesti na levi in desni strani.

Novi razred C je opremljen z najnovejšo generacijo intuitivnega informacijskega sistema MBUX, ki se, s pomočjo umetne inteligence, prilagaja uporabniku. Z možnostjo intuitivnega glasovnega upravljanja, upravljanja na dotik ali upravljanja s kretnjami je popolnoma integriran v uporabnikovo digitalno življenje. Kmalu naj bi bila na voljo tudi funkcionalnost »MBUX Smart Home«, ki bo uporabnikom omogočala, da bodo pametne naprave v svojih »pametnih« domovih povezali s sistemom MBUX in jih tako upravljali neposredno iz svojega avtomobila. Podobno tudi storitev »Online Music«, ki uporabnikom omogoča dostop do največjih ponudnikov pretočnih glasbenih vsebin.

Motorno paleto trenutno sestavljajo: Bencinski motor: M 254 (C 180, C 200 in C 300); Dizelski motor: OM 654 M (prvi dizelski motorji z ISG – C 200 d, C 220 d in C 300 d). Cene se začenjajo z osnovnim C 180 za 38.990, bencinska karavanska različica C 180 – 40.990 EUR in dizelsko C karavan 220 d – 44.990 EUR.

Z novo tehnologijo poleg klimatizacije in sedežev je razred C za večjo varnost in boljšo vidljivost serijsko opremljen z visokozmogljivimi žarometi LED, ki z obliko poudarjajo bolj dinamičen videz sprednjega dela vozila. Najnaprednejši sistem žarometov DIGITAL LIGHT, z revolucionarno tehnologijo žarometov, ki se optimalno prilagaja vsaki situaciji, znan iz razreda S, je na voljo v dodatni opremi.

Novi razred C se hvali  z inovativnimi sistemi za pomoč in podporo vozniku pri vožnji. S posebnim poudarkom na visoki ravni aktivne varnosti s prikazom delovanja sistemov na prenovljenem medijskem prikazovalniku. Med najpomembnejšimi sistemi za pomoč pri vožnji naslednje generacije so: Aktivni asistent za ohranjanje razdalje DISTRONIC s prilagajanjem hitrosti vožnje glede na vozno situacijo. Aktivni asistent za kolono z oznakami voznih pasov na avtocesti na avtocesti lahko vozniku pomaga ohranjati smer in vzdrževati varno razdaljo pri hitrosti do približno 60 km/h. Aktivni krmilni asistent pomaga vozniku  oblikovati reševalni pas na večpasovnih cestah. Tu so še aktivni zavorni asistent s funkcijo za prečnega prometa, aktivni asistent za mrtvi kot z opozorilom za varovanje potnikov pri izstopu in paket za parkiranje s 360-stopinjsko kamero.

Med novosti sodi 2,5 stopinjsko krmiljenje zadnjih koles in povsem elektrificirana motorna paleta. Novi razred C je lahko opremljen tudi s krmiljenjem zadnjih koles. V kombinaciji z bolj neposrednim volanskim mehanizmom je tako lahko veliko agilnejši in stabilnejši, saj zmanjša obračalni krog za 43 centimetrov na 10,64 metra. Na motornem področju se kot prvi lahko pohvali s povsem elektrificirano motorno paleto. Vsi bencinski in dizelski motorji so namreč opremljeni z 48 V tehnologijo in se kot taki uvrščajo med tako imenovane mehke hibride. Omogočajo manjšo porabo goriva, dodatno moč in navor, ko ju potrebujejo. Na voljo bodo tudi modeli z bencinskim in dizelskim priključnim hibridom, ki bodo omogočali do 100 km električne avtonomije (po WLTP).