Za Ford bo leto 2020 z vidika preobrazbe avtomobilske industrije prelomno. Z novo strategijo in usmeritvijo blagovne znamke pod prav tako novim sloganom ‘Bring on Tomorrow’ želi odigrati vodilno vlogo v evropskem poslovanju z osebnimi vozili. Do konca letošnjega leta obljublja uporabnikom 14 elektrificiranih vozil in hkrati elektrifikacijo vseh prihodnjih osebnih vozil, ki jih bo poslal na trg.

Med prvimi napoveduje povsem električni električni Mustang Mach-E, ki je že na voljo v prednaročilu na izbranih evropskih trgih, nastopa v prvem televizijskem oglasu ‘Bring on Tomorrow’ – prinaša novo podobo Mustangovih idej svobode, napredka, hitrosti in moči kot nosilec električne prihodnosti.

Drugi televizijski oglas je pred predvajanjem po vsej Evropi konec januarja in v februarju doživel premiero v Italiji. V njem nastopa novi crossover Ford Puma s Fordovo napredno blago hibridno pogonsko tehnologijo za varčno porabo goriva, ki dopolnjuje nadvse privlačno oblikovanje.

Tretji televizijski oglas, ki bo na sporedu aprila, bo osredotočen na povsem novo izvedbo športnega terenca Kuga – Fordovega najbolj elektrificiranega vozila doslej, ki bo leta 2020 na voljo s priključnim, popolnim in blagim hibridnim pogonom. Vse tri oglase spremlja skladba ‘Power’, ki jo izvaja Kanye West: izbrali so jo zaradi njene energije in preprostosti pa tudi zaradi tem besedila: samozavesti, odločenosti in sodobnosti. BL/FORD/