Tarraco je po Aroni in Ateci največji Seatov SUV, ki mu odpira pot na trg velikih SUV-jev. Ime je dobil po mediteranskem mestu Tarragona – zgodovinskem in kulturnem središču. Izbrano je bilo z javnim glasovanjem v zaključni fazi projekta #SEATseekingName, v kateri je sodelovalo več kot 140.000 navdušencev. Tarraco, oblikovan in razvit v SEAT-ovem centru v Martorellu, bodo proizvajali v Wolfsburgu. Na trg bo prišel v začetku leta 2019.
Prvi veliki SUV, ki bo na izbiro s 5 ali 7 sedeži in stopnjama serijske opreme Style in Xcellence, združuje lastnosti vseh modelov španske avtomobilske znamke: dizajn in funkcionalnost, športnost in udobje, dostopnost in kakovost, tehnologijo in emocije, ki ustrezajo različnim življenjskim slogom. Tarraco je nastal na najnovejši tehnologiji koncerna Volkswagen in platformi MQB-A z dolgo medosno razdaljo, kar mu jamči funkcionalnost in dinamične vozne lastnosti. Z dinamičnim uravnavanjem podvozja (DCC), lahko voznik izbere nastavitev, ki mu najbolje ustreza, lahko pa sistem vožnjo prilagodi tudi samodejno glede na cestišče in način vožnje.
Motorji, namenjeni Tarracu so opremljeni z direktnim vbrizgavanjem, turbopolnilnikom in tehnologijo start-stop ter nudijo razpon moči od 110 kW (150 KM) do 140 kW (190 KM). Bencinska motorja: 1,5-litrski 4-valjni motor TSI 110 kW (150 KM) je kombiniran s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in pogonom na sprednji kolesi, 2,0-litrski motor s 140 kW (190 KM) pa s 7-stopenjskim menjalnikom DSG in štirikolesnim pogonom 4Drive. Dizelska motorja sta oba 2,0-litrska 110 kW (150 KM) oz. 140 kW (190 KM). Različico s 110 kW (150 KM) bo mogoče kombinirati s pogonom na sprednji kolesi in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali s 7-stopenjskim menjalnikom DSG in pogonom 4Drive. Močnejši dizelski motor bo na voljo le s pogonom 4Drive in 7-stopenjskim menjalnikom DSG. Pozneje bodo za SEAT Tarraco v ponudbo vključili tudi alternativne pogonske tehnologije.
Novi SEAT Tarraco ima vse asistenčne sisteme, ki so potrebni za udobnejšo in varnejšo vožnjo tudi v okoljih z visokimi zahtevami. Dobro znani sistemi, kot sta asistenca za ohranjanje smeri Lane Assist in sistem za nadzor prometa Front Assist, vključno s sistemom za zaznavanje kolesarjev in pešcev, bodo v Evropi del serijske opreme, medtem ko bodo sistemi, kot so senzor za mrtvi kot, sistem za prepoznavanje prometnih znakov, asistenca za zastoje Traffic Jam Assist, ACC (sistem za avtomatsko uravnavanje razdalje), asistenca za luči Light Assist in asistenca Emergency Assist na voljo opcijsko.
SEAT je varnost dvignil na naslednjo raven, saj je Tarraco kot SUV opremljen tudi s funkcijo klica v sili, asistenco Pre-crash Assist in sistemom Rollover Detection, kar pomeni, da je vozilo zasnovano tako, da ne glede na situacijo dosega najzahtevnejše varnostne standarde in bo lahko veljalo za merilo svojega segmenta.