Šest tednov po premieri nove generacije modela 911, se po kupeju odkriva tudi Cabriolet, z novo hidravliko, ki  odpira in zapira platneno streho hitreje kot doslej. Oblikovno se od kupeja razlikuje le po popolnoma avtomatski platneni strehi in fiksnem zadnjem steklu. Ploščati magnezijevi elementi, vgrajeni v strešno ponjavo v obliki ploskovnih lokov pri visokih hitrostih zanesljivo preprečujejo napihovanje strehe. Streho se odpira ali zapira do hitrosti 50 km/h. Z novo hidravliko se čas odpiranja skrajša na okrog 12 sekund, električno pomični protivetrni ščitnik pa pripomore k temu, da pihanje v višini vratu ni premočno.

911 Cabriolet prihaja na trg kot Carrera S* z zadnjim pogonom in kot Carrera 4S* s štirikolesnim pogonom. Obe različici stavita na 6-valjni bokser motor s turbo-polnjenjem s prostornino 2.981 cm³ ter močjo 331 kW (450 KM) pri 6.500 vrt./min in navorom 530 Nm v območju med 2.300 in 5.000 vrt./min. Izboljšan postopek vbrizgavanja in drugi optimizacijski ukrepi ter nova razporeditev turbopolnilnikov s hladilnikom polnilnega zraka zvišujejo izkoristek in zmanjšujejo emisije v pogonu.

 

Za prenos moči skrbi novo razviti 8-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko. Carrera S pospeši iz mirovanja do 100 km/h v času 3,9 sekunde (z opcijskim paketom Sport Chrono: 3,7 s) in doseže končno hitrost 306 km/h. Carrera 4S doseže največjo hitrost 304 km/h in za pospešek do 100 km/h porabi 3,8 sekunde, z dodatnim paketom Sport Chrono: 3,6 s.

Prvič je v ponudbi tudi športno podvozje s sistemom Porsche Active Suspension Management (PASM) s tršimi in krajšimi vzmetmi bolj togima prečnima stabilizatorjem na sprednji in zadnji premi. Podvozje je v celoti spuščeno za deset milimetrov zato ima  911 še bolj nevtralno in uravnoteženo lego na cesti.Na zadku je znatno širši, variabilno pomični usmernik zraka in neprekinjeni, brezšivni elegantni svetlobni pas. Razen sprednjega dela in zadka je celotna zunanja lupina vozila izdelana iz aluminija.

Armaturna plošča v notranjosti tako kot pri kupeju poteka prek celotne širine med dvema vodoravnima nivojema. Poleg na sredino umeščenega merilnika vrtljajev voznika z dogajanjem seznanjata dva tanka zaslona brez okvirja v prosti obliki. Osrednji zaslon sistema Porsche Communication Management (PCM) zdaj v diagonalo meri 10,9 palca in ga je mogoče upravljati hitro in varno.

Porsche je kot svetovno novost razvil serijski Wet Mode. Funkcija prepozna mokroto na cesti, ustrezno vnaprej prilagodi nastavitve regulacijskih sistemov in opozori voznika. Voznik lahko vozilo potem s pritiskom na tipko ali s stikalom Mode na volanu (paket Sport Chrono) prilagodi tako, da je vožnja čim bolj varna. Prav tako serijska opozorilna in zavorna asistenca s pomočjo kamere prepozna nevarnost trčenj z vozili, pešci in kolesarji ter po potrebi sproži opozorilo ali zaviranje v sili. Za 911 Carrero S Cabriolet bo treba v Nemčiji odšteti od 134.405 EUR, za 911 Carrero 4S Cabriolet pa od 142.259 EUR (ceni vključujeta DDV in deželno opremo). Oba nova modela je že mogoče naročiti.